Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Η VICHY φροντίζει την επιδερμίδα της γυναίκας στην εμμηνόπαυση

20/10/2024 11:55:52 μμ
Και ενθαρρύνει τις γυναίκες να αγκαλιάσουν αυτή τη νέα φάση της ζωής τους
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εμμηνόπαυσης (18 Οκτωβρίου), η Vichy ανακοινώνει ότι έχει δεσμευτεί να στέκεται στο πλευρό των γυναικών κάθε ημέρα και όχι μόνο τη συγκεκριμένη. Στόχος της είναι να συνεχίζει να στηρίζει τις γυναίκες, ώστε να διανύουν αυτήν την περίοδο με αυτοπεποίθηση, αυτοεκτίμηση και αγάπη για τον εαυτό τους, ξεπερνώντας τα στερεότυπα. 


Με το δυναμικό μήνυμα «Δεν είμαστε μόνες, έχουμε τον ειδικό» της ομώνυμης καμπάνιας της Vichy με τη Μαρία Καβογιάννη και την Εβελίνα Παπούλια, η Vichy προτρέπει τις γυναίκες να αγκαλιάσουν τον εαυτό τους, να φροντίσουν την επιδερμίδα τους και να αναγνωρίσουν ότι η ομορφιά και η αυτοπεποίθηση δεν έχουν ηλικία. Η καμπάνια σκοπεύει να ενθαρρύνει τις γυναίκες να μιλήσουν ανοιχτά για την εμπειρία τους και να ξαναορίσουν το πώς βιώνουν την εμμηνόπαυση και τις ορμονικές αλλαγές που τη συνοδεύουν.


Παράλληλα, η σειρά φροντίδας Neovadiol, η No1 σε πωλήσεις αντιγηραντική περιποίηση στα φαρμακεία σε Ελλάδα και Ευρώπη, έχει σχεδιαστεί για να αντιμετωπίσει τις ειδικές ανάγκες της επιδερμίδας κατά την εμμηνόπαυση, ώστε να ενισχυθεί η θρέψη, η ελαστικότητα και η απώλεια πυκνότητας της επιδερμίδας. 


«Η Παγκόσμια Ημέρα Εμμηνόπαυσης αποτελεί μια ευκαιρία για να γιορτάσουμε τη δύναμη, και την ομορφιά των γυναικών, ανεξάρτητα από την ηλικία. Η Vichy ενθαρρύνει τις γυναίκες να αγκαλιάσουν αυτή τη νέα φάση της ζωής τους και να ζητήσουν βοήθεια όποτε τη χρειάζονται. Η φροντίδα της επιδερμίδας είναι ένα σημαντικό βήμα σε αυτή τη διαδικασία, ενώ η συζήτηση με επαγγελματίες υγείας και η υποστήριξη από το κοινωνικό περιβάλλον είναι απαραίτητες για μια ομαλή μετάβαση. Ας γίνουμε οι πρωταγωνίστριες της δικής μας ιστορίας, αναδεικνύοντας τη μοναδικότητά μας σε κάθε βήμα!», αναφέρει η εταιρεία.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Wrinkles? Not me»






Σχετικά άρθρα

Ι. Τσέτη: Το Made in Greece αποτελεί αδιαπραγμάτευτη συνθήκη
Η CEO του ΟΦΕΤ στο 3ο Συνέδριο της Ναυτεμπορικής
BAUSCH + LOMB Ελλάδας: Υιοθετεί την υπηρεσία Einvoicing της Softone Impact
Για την ηλεκτρονική διαβίβαση των B2G παραστατικών της προς το Δημόσιο
Korres: Λανσάρει διεθνώς τη νέα σειρά Black Pine Primus
Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Wrinkles? Not me»