Μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες επενδύουν τεράστια ποσά σε ψηφιακά εργαλεία για την υγεία και την ευεξία που στόχο έχουν να «καθοδηγούν» τους χρήστες προς μια υγιή γήρανση.
Σε αυτό το κλίμα, πρόσφατα η Bayer, αποφάσισε να προχωρήσει σε στρατηγική συνεργασία με την εταιρεία Salus Optima και μαζί να ενδυναμώσουν το κοινό ώστε να λαμβάνει ορθότερες αποφάσεις για την υγεία και τις lifestyle επιλογές του.
Εξατομικευμένες αλλά και τεκμηριωμένες συστάσεις, συμβουλές και κίνητρα προσφέρονται στους καταναλωτές μέσω εφαρμογών στο κινητό που έχουν αναπτυχθεί από τη Salus Optima και λειτουργούν με τεχνητή νοημοσύνη.
Οι εφαρμογές λαμβάνουν υπόψη την επίδραση που έχει ο τρόπος ζωής των χρηστών αλλά και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν για την υγεία και την ευεξία τους, αξιοποιώντας παράλληλα το παγκόσμιο αποτύπωμα της Bayer, την ευρεία τεχνογνωσία και το χαρτοφυλάκιό της.
Όπως σχολίασε και η Patricia Corsi, επικεφαλής του Μάρκετινγκ στο καταναλωτικό τμήμα της Bayer: «Καθώς ο παγκόσμιος πληθυσμός γερνάει και μπαίνουμε σε μια εποχή που οι άνθρωποι σήμερα θα ζήσουν πάνω από 100 χρόνια, η κατανόηση και η ανάληψη δράσης για τη γήρανση, με την υποστήριξη των δεδομένων και της επιστήμης, είναι μια συναρπαστική επένδυση. Με την ενοποίηση προϊόντων, εφαρμογών και συσκευών που υποστηρίζονται από την τεχνητή νοημοσύνη, βάζουμε μπροστά την αυτοφροντίδα και στο επίκεντρο τους ανθρώπους που εξυπηρετούμε».