To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο
Διανύουμε την αποθέωση της ψηφιακής εποχής, της ψηφιακής τεχνολογίας. Το φαρμακείο σας δεν μπορεί να μην αποτελεί μέρος της.
Αξιόπιστες μετρήσεις έχουν δείξει ότι οι διαφημιστικές οθόνες, οι πληροφορίες και τα προϊόντα που παρουσιάζονται μέσα από αυτές στον καταναλωτή, τα σύντομα βίντεο σχετικά με την υγεία και με φαρμακευτικά προϊόντα, τραβούν την προσοχή των πελατών επί 50 δευτερόλεπτα κατά μέσο όρο, προσοχή που σε πολύ υψηλό ποσοστό εξαργυρώνεται σε αγορά προϊόντων.
Παράλληλα, ο μέσος αγοραστής χαρακτηρίζει την ενημέρωσή του μέσω των ψηφιακών οθονών ως απόλυτα θετική εμπειρία, πράγμα που υποχρεώνει ακόμα και μικρότερους προμηθευτές να επιζητούν πλέον την «ορατότητα» μέσα από το συγκεκριμένο είδος προβολής.
Οι ψηφιακές οθόνες αποτελούν ιδανικό μέσο λόγω του ότι ενσωματώνουν χαμηλό κόστος παραγωγής του μηνύματος που επιθυμεί να εκπέμψει ο προμηθευτής και υψηλό ποσοστό μετατροπής του σε αναγνωρισιμότητα και, κατ' επέκταση, πωλήσεις.
Επιπλέον, σε ώρα αιχμής του φαρμακείου, η ψηφιακή σήμανση αποτελεί μια ευχάριστη και χρήσιμη διέξοδο για τον πελάτη, που ενημερώνεται και διασκεδάζει, περιμένοντας τη σειρά του για να εξυπηρετηθεί. Οι προσφορές της εβδομάδας, οι εποχιακές καμπάνιες, infographics για την υγεία, πληροφορίες για την πρόληψη και αντιμετώπιση των συνηθισμένων ασθενειών, είναι μέρος της θεματολογίας που μπορούν να καλύψουν μεγάλες και μικρότερες οθόνες στο φαρμακείο σας.
Η σωστή τοποθέτηση της οθόνης μέσα στο φαρμακείο και η επιλογή του κατάλληλου περιεχομένου αποφέρουν σημαντικά μεγαλύτερη απόδοση της επένδυσης (ROI - Return on Investment) σε σχέση με την παραδοσιακή στατική σήμανση. Με την ψηφιακή σήμανση συνδυάζετε πωλήσεις, ενημέρωση και ευχάριστη απασχόληση των πελατών σας. Σκέφτεστε τίποτα καλύτερο;
To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.