Για τη διαχείριση της δυσθρεψίας (υποθρεψίας) στην τρίτη ηλικία, η έγκαιρη αναγνώριση των συμπτωμάτων παίζει πρωταρχικό ρόλο. Αυτό που όμως πολλές φορές λείπει είναι το κίνητρο, με επιπτώσεις στο άτομο αλλά και τα αγαπημένα του πρόσωπα. Η νέα καμπάνια του Fortimel της NUTRICIA επιδιώκει να στείλει ένα αισιόδοξο μήνυμα σε όλα τα άτομα ηλικίας άνω των 60 ετών με ακούσια απώλεια βάρους, λόγω δυσθρεψίας (υποθρεψίας). Έτσι τους ενθαρρύνει να διαχειριστούν την απώλεια βάρους και να συνεχίσουν να απολαμβάνουν όσα μετρούν πραγματικά.
Με δημιουργικό όχημα τη σχέση ενός εγγονού με τη γιαγιά του, και μέσα από την αθώα και ζωηρή αφήγησή του, μαθαίνουμε ξανά τη δυσθρεψία εξερευνούμε τρόπους για τη διαχείρισή της, ανακαλύπτουμε το Fortimel και μαζί εστιάζουμε ξανά σε αυτά που έχουν αξία. Τις πολύτιμες στιγμές με τους αγαπημένους μας. Τη δημιουργική επιμέλεια της τηλεοπτικής ταινίας υπογράφει η Admine, σε παραγωγή των STEFI Productions και σκηνοθεσία του Γιώργου Ζώη.
Η νέα καμπάνια του Fortimel βρίσκεται στον αέρα από τις 10/06 με παρουσία σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, social media & digital assets, καθώς και branded παρουσία στο δίκτυο συνεργαζόμενων φαρμακείων. Πιο συγκεκριμένα, η ταινία θα προβληθεί σε όλα τα μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια εθνικής εμβέλειας και το ραδιοφωνικό σποτ θα μεταδοθεί από 9 συνολικά σταθμούς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δείτε την ταινία εδώ.