Η Novo Nordisk ανακοίνωσε την έναρξη της νέας στρατηγικής εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας: «Defeat Diabetes». Η στρατηγική ενισχύει τη δέσμευση της εταιρείας να παρέχει πρόσβαση σε προσιτή περίθαλψη για το σακχαρώδη διαβήτη σε ευάλωτους ασθενείς σε κάθε χώρα και να διασφαλίζει ότι κανένα παιδί δεν θα πεθάνει από το σακχαρώδη διαβήτη τύπου.
- Ως πρώτο βήμα μειώνει την ανώτατη τιμή της ανθρώπινης ινσουλίνης από 4 δολάρια σε 3 δολάρια ανά φιαλίδιο σε 76 χώρες με χαμηλό και μεσαίο κατά κεφαλήν εισόδημα, οι οποίες είναι μέρος της υπάρχουσας εφοδιαστικής αλυσίδας της εταιρείας για την ινσουλίνη.
- Με στόχο κανένα παιδί να μην θα πεθάνει από σακχαρώδη διαβήτη τύπου 1, η Novo Nordisk επεκτείνει το πρόγραμμα «Changing Diabetes in Children», ώστε να συμπεριλάβει 100.000 παιδιά έως το 2030, από 25.000 σήμερα.
- Επεκτείνει το πρόγραμμα «Partnering for Change» με τη Διεθνή Επιτροπή του Ερυθρού Σταυρού και του Δανέζικου Ερυθρού Σταυρού για τη βελτίωση της χρόνιας περίθαλψης για άτομα εν μέσω ανθρωπιστικών κρίσεων.
- Στις ΗΠΑ ασθενείς με σακχαρώδη διαβήτη που χρησιμοποιούν ινσουλίνη της Novo Nordisk και έχουν χάσει την ασφάλισή τους λόγω αλλαγής στην κατάσταση εργασίας τους, λόγω της νόσου COVID-19, δικαιούνται δωρεάν προμήθεια ινσουλίνης για 90 ημέρες μέσω του Προγράμματος Βοήθειας για Ασθενείς με Διαβήτη της Novo Nordisk.
- Η
εταιρεία δωρίζει και στέλνει δωρεάν ινσουλίνη σε οργανισμούς που παρέχουν
ανθρωπιστική βοήθεια, όπως η UNICEF, η UNRWA και οι εταίροι του Ερυθρού
Σταυρού, για έξι μήνες.