Οι βιώσιμοι οικονομικοί μηχανισμοί είναι το μυστικό της εταιρείας Organon που της επιτρέπει «ένα πραγματικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα», σύμφωνα με όσα δήλωσε πρόσφατα ο επικεφαλής διεθνών εταιρικών υποθέσεων, βιωσιμότητας και ESG, Rafael Chaves.
Η Organon, εταιρεία που εστιάζει σε προϊόντα γυναικείας υγείας, θέτει στόχο να καλύψει ανεκπλήρωτες ανάγκες στον τομέα αλλά και να προσεγγίσει 130 εκατ. γυναίκες έως το 2030 με τα τρέχοντα και με τα υπό έρευνα και ανάπτυξη προϊόντα της.
Αυτό θα το επιτύχει χρησιμοποιώντας βιώσιμα οικονομικά μοντέλα, όπως αναφέρει ο Chaves στο pharmavoice.com. Συνεργάζεται με κυβερνήσεις, τράπεζες και ΜΚΟ σε προγράμματα που βοηθούν τις γυναίκες να βελτιώσουν τον αλφαβητισμό τους στην υγεία, να έχουν πρόσβαση σε αντισυλληπτικά και να αξιοποιήσουν τις υπάρχουσες παροχές από τα συστήματα υγείας.
Επίσης προσελκύει επενδυτές, οι οποίοι αναζητούν ευκαιρίες που θα έχουν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και περνάει το μήνυμα ότι η γυναικεία υγεία έχει συσχετιστεί σε μελέτες με οικονομική ανάπτυξη, ισχυρό ανθρώπινο δυναμικό και υψηλότερο ΑΕΠ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το χαρτοφυλάκιο της Organon αποτελείται από φάρμακα και βιο-ομοειδή για την ενδομητρίωση, τον καρκίνο του μαστού, την εμμηνόπαυση κ.ά., με τα καθιερωμένα προϊόντα της να έχουν φέρει έσοδα ύψους $4,5 δισ. το 2020.