Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Ασθενών με Ψωρίαση και Ψωριασική Αρθρίτιδα «Eπιδέρμια» υλοποίησε καμπάνια ευαισθητοποίησης κοινού και υποστήριξης ασθενών με τίτλο: «Η φωνή της Ψωρίασης».
Πρόκειται για μία καινοτόμο πρωτοβουλία που προσεγγίζει σφαιρικά την Ψωριασική Νόσο, παρουσιάζοντας τις διαφορετικές πτυχές της εμπειρίας των ασθενών, των φροντιστών τους και των ειδικών επιστημόνων-ιατρών. Η καμπάνια υλοποιήθηκε μέσα από 3 φάσεις, στοχεύοντας στην αποτύπωση των εμπειριών των ασθενών μέσα από το γόνιμο διάλογο, καθώς και στην εξωτερίκευση των βιωμάτων των ασθενών, με στόχο την ενδυνάμωση της φωνής τους και τη μείωση του στίγματος.
Επιπλέον, η καμπάνια συνέβαλε στην ορθή πληροφόρηση για τη νόσο και την καταπολέμηση των παρανοήσεων και των στερεοτύπων που την περιβάλλουν.
Ειδικότερα, στην πρώτη φάση της καμπάνιας, που είναι εμπνευσμένη από τον «Ψίθυρο», πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις ασθενών-μελών του Συλλόγου, οι οποίοι μοιράστηκαν τις ανησυχίες τους και τις κοινές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν.
Η δεύτερη φάση, με τίτλο «Ομιλία», η φωνή των ασθενών ταξίδεψε στο διαδίκτυο με την ανάρτηση σύντομων προσωπικών ιστοριών στα social media του Συλλόγου «Επιδέρμια».
Η φωνή έγινε «Κραυγή» κατά την τρίτη φάση, με την ανάρτηση πέντε επεισοδίων podcasts στο Spotify, στο Apple Podcasts και σε άλλες πλατφόρμες.
Χορηγοί της καμπάνιας «Η φωνή της Ψωρίασης» είναι οι φαρμακευτικές εταιρείες ΒΙΑΝΕΞ και UCB και Υποστηρικτές οι ΑbbVie, Amgen, Janssen και Leo Pharma.