To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο
Αν ο
σύγχρονος φαρμακοποιός κάνει το σφάλμα να παραδεχθεί ότι όλα τα φαρμακεία
προσφέρουν τα ίδια προϊόντα και τις ίδιες υπηρεσίες, το παιχνίδι είναι χαμένο.
Η αλήθεια είναι άλλη και ο μόνιμος στόχος σας πρέπει να είναι πώς θα
ξεχωρίσετε, αποδεικνύοντας στην πράξη ότι διαφέρετε από ένα κοινό, ανέμπνευστο
φαρμακείο.
Αρχικά, εντοπίστε το κοινό στο οποίο στοχεύετε. Μην απαντήσετε ότι το κοινό σας είναι οποιοσδήποτε έρχεται για την εκτέλεση μιας συνταγής. Αν μείνετε σε αυτό το στάδιο, το φαρμακείο σας δεν μπορεί να ξεφύγει από τα τετριμμένα. Εντοπίζοντας το κοινό-στόχο, αναγκαστικά θα δημιουργήσετε προϊόντα και υπηρεσίες που θα μεταφέρουν το φαρμακείο σας σε άλλο επίπεδο.
Στη συνέχεια, προβληματιστείτε με το πώς θα δώσετε το διαφορετικό στους πελάτες σας. Μην αφήσετε την καθημερινή ρουτίνα να πάρει το πάνω χέρι. Εισάγετε υπηρεσίες και λανσάρετε προϊόντα που θα σας διαφοροποιήσουν. Η εποχή μας καλεί για εξειδίκευση. Δημιουργήστε έναν ή περισσότερους τομείς που θα σας ξεχωρίσουν από τον σωρό και θα δώσουν το κίνητρο στο κοινό σας να προτιμήσει εσάς από τον ανταγωνιστή σας. Αν π.χ. γνωρίζετε καλά κάποιον τομέα και έχετε πάθος με αυτόν, εκμεταλλευθείτε το για να τον αναπτύξετε.
Τέλος, δώστε βάση στην εικόνα και στην επικοινωνία: στην εμφάνιση και την προώθηση του φαρμακείου σας. Υπηρεσίες όπως η υιοθέτηση μιας σύγχρονης εταιρικής ταυτότητας, το visual merchandising και η επικοινωνία με τους πελάτες σας μέσα από τα social media, είναι πολύ σημαντικές. Στην εποχή της υπερκατανάλωσης και υπερπροσφοράς, η "επιθετική” προσέγγιση είναι απαραίτητη. Εδώ, το "Συν Αθηνά και χείρα κίνει” βρίσκει την απόλυτη εφαρμογή του.
To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.