Τα στελέχη του περιοδικού «PHARMACY Management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ», με πολυετή εμπειρία στην οργάνωση και διοίκηση ελληνικών και διεθνών επιχειρήσεων και με ικανότητες επικεντρωμένες στην επικοινωνία, στην οργάνωση εργασίας, στην εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού και στο Φαρμακευτικό Marketing, διοργανώνουν το 4ο κατά σειρά Σεμινάριο με θέμα «Η Επικοινωνία Πελάτη στο Φαρμακείο: Τεχνικές και Εφαρμογές», με κύριο στόχο την παροχή σύγχρονων μεθόδων και πρακτικών, άμεσα εφαρμόσιμων στην καθημερινή εργασία του φαρμακείου.
Σήμερα, με την κρίση που περνά ο κλάδος, είναι αναγκαίο ο φαρμακοποιός και η ομάδα του να επενδύσουν περισσότερο από ποτέ στην επικοινωνία με τον πελάτη-ασθενή. Είναι μια αποστολή, μια υπηρεσία του φαρμακοποιού ως επαγγελματία υγείας, που όχι μόνο θα κτίσει πιστό πελατολόγιο, αλλά και στις περισσότερες περιπτώσεις σίγουρα θα αυξήσει και τον τζίρο του φαρμακείου.
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010, ώρα 09:30 έως 18:15, στο ξενοδοχείο ESPERIA PALACE (Σταδίου 22, Αθήνα).
Για το πλήρες πρόγραμμα, δηλώσεις συμμετοχής, τρόπους πληρωμής, την επιδότηση του ΟΑΕΔ και περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με:
Θ. Χαραμή ΕΠΕ - Νίκης 57, 174 55 Άλιμος
Τ.: 210 984 3274 - 211 013 3381 - F.: 211 800 5575
K.: 697 798 3094 - 693 253 7355
haramis@pharmamanage.gr
http://www.pharmamanage.gr/seminars.asp