Η βιοφαρμακευτική εταιρεία Bristol Myers Squibb Ελλάδας δηλώνει την παρουσία της στο χώρο των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, εγκαινιάζοντας εταιρικούς λογαριασμούς στα Facebook, YouTube και LinkedIn.
Ενδυναμώνοντας την εξωστρέφειά της, η εταιρεία ανοίγει τρεις διαύλους επικοινωνίας επιδιώκοντας να προβάλλει με συνέπεια την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της και το εύρος των δραστηριοτήτων της για τη βελτίωση της ζωής των ανθρώπων. Στοχεύοντας στην ισχυροποίηση των σχέσεων εμπιστοσύνης με τους ασθενείς, τους επαγγελματίες υγείας, τους θεσμικούς φορείς του κλάδου και την κοινότητα εν γένει, η BMS Ελλάδας έχει επιλέξει τις δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και τις συνδυάζει δημιουργικά για να «αφηγηθεί» την ιστορία της και να δίνει το «παρών» μέσα από τις δράσεις της.
Η Ελισάβετ Πρόδρομου, Γενική Διευθύντρια της BMS Ελλάδας, δήλωσε: "Σε μια χρονική συγκυρία όπου τα θέματα Υγείας κυριαρχούν στην επικαιρότητα και τα social media αποτελούν ισχυρά εργαλεία επικοινωνίας και διάχυσης της πληροφορίας, η Bristol Myers Squibb Ελλάδας γίνεται ενεργός συμμέτοχος στη διαδικτυακή συζήτηση γύρω από την επιστήμη της υγείας. Αξιοποιώντας την επιστήμη της επικοινωνίας, σκοπεύουμε να υπενθυμίσουμε πως κάθε μας δραστηριότητα έχει τον ίδιο απώτερο στόχο να δημιουργούμε ισχυρό θετικό αποτύπωμα στις ζωές των ασθενών και των ανθρώπων με τους οποίους αλληλεπιδρούμε». Αξίζει να σημειωθεί ότι το περιεχόμενο της επικοινωνίας αναπτύσσεται σε 3 βασικούς πυλώνες, Εταιρεία, Ζωή, Υγεία και Επιστήμη. Στο πλαίσιο αυτό, θα προβάλλονται το όραμα, οι αξίες και οι κοινωνικές και ενημερωτικές δράσεις της εταιρείας (εκστρατείες ενημέρωσης για σοβαρά νοσήματα, δράσεις υποστήριξης ασθενών, εκπαιδευτικές δράσεις για Επαγγελματίες Υγείας κ.ά.)."