Η GSK Ελλάδος εγκαινιάζει μια νέα εκστρατεία, που αποτελεί μέρος της παγκόσμιας καμπάνιας "Some Say”, με στόχο τη συνεχή ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για τα συμπτώματα, τις πιθανές επιπλοκές, τις επιπτώσεις αλλά και την πρόληψη της επώδυνης νόσου του έρπητα ζωστήρα.
Ένα ευρύ φάσμα ενεργειών για την ενημέρωση του κοινού περιλαμβάνει και ένα κεντρικό τηλεοπτικό spot, στο οποίο προβάλλεται -με αναπαραγωγή σχετικών αναφορών- η συμπτωματολογία και η εμπειρία ανθρώπων που εκδήλωσαν έρπητα ζωστήρα. Παράλληλα, τη συνολική εκστρατεία πλαισιώνουν ραδιοφωνικά spot και αναφορές ραδιοφωνικών παραγωγών, καθώς και έντυπο υλικό, το οποίο θα διανέμεται εντός των επόμενων μηνών σε κεντρικά σημεία της χώρας.
Ο εμπορικός διευθυντής του τμήματος Εμβολίων Ενηλίκων της GSK Ελλάδος, Ηλίας Λένας, δήλωσε σχετικά: «Στην GSK πιστεύουμε ότι η πρόληψη σε όλα τα στάδια της ζωής του ανθρώπου είναι το κλειδί για ένα πιο υγιές μέλλον και εργαζόμαστε συστηματικά με στόχο να ευαισθητοποιήσουμε τις κοινωνίες, στις οποίες ενεργούμε, για την αξία της πρόληψης. Μέσω του συνόλου των ενεργειών της εκστρατείας, επιθυμούμε να παροτρύνουμε το γενικό ενήλικο πληθυσμό να απευθυνθεί στον θεράποντα ιατρό του και να ενημερωθεί για τις συνέπειες και τις δυνατότητες πρόληψης του έρπητα ζωστήρα, μίας ιδιαίτερα επίπονης νόσου. Η εν λόγω εκστρατεία αποτελεί μια πρωτοβουλία που εντάσσεται στη συνολική μας δέσμευση για την ενίσχυση της προστασίας του γενικού ενήλικου πληθυσμού της χώρας, έναντι των δυσάρεστων συνεπειών της νόσησης από λοιμώδη νοσήματα».