Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Τέχνη & πολιτισμός

Greek Stories στο The APIVITA Experience Store

22/10/2015 1:56:34 μμ
10 Ιστορίες Ελληνικής Δημιουργικότητας
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος



Η APIVITA και το living-postcards.com γιορτάζουν α λα ελληνικά στο The APIVITA Experience Store. Ενώνουν το νέο με το παραδοσιακό, συνδυάζουν την τέχνη με τη γεύση, φέρνουν κοντά την ελληνική φύση, βάζουν δίπλα-δίπλα το φολκόρ με το σύγχρονο. Και αποδεικνύουν πως κάθε τι το εθνικό μπορεί με όραμα, σκληρή δουλειά και αγάπη να γίνει διεθνές.

Μία ημέρα, ένα ξεχωριστό κατάστημα-προορισμός, 10 δημιουργοί, 10 άνθρωποι με μεράκι και πολλά προϊόντα που το καθένα λέει τη δική του ιστορία.

Σήμερα από τις 3 το μεσημέρι το The APIVITA Experience Store δεν θα έχει μόνο φυσικά, ολιστικά, αποτελεσματικά προϊόντα στις προθήκες του.
Κάθε δημιουργός θα στήσει κυριολεκτικά τον «πάγκο» του για να γνωριστούμε καλύτερα. Βότανα και κοσμήματα, μπισκότα από βελανίδια, γαλακτοκομικά προϊόντα και αξεσουάρ από κουρελού, σνακ από λαχανίδα, εμφιαλωμένο τσάι του βουνού, κεντητές πετσέτες και μεταξωτά φουλάρια δημιουργούν ένα κλίμα δημιουργικής, εναλλακτικής ελληνικής γιορτής. Και καθώς κάθε γιορτή χρειάζεται και την κατάλληλη υπόκρουση, ο Γιώργος Μπίτσικας – μουσικός, παραγωγός, dj – επιμελείται την μουσική του «Greek Stories» επιλέγοντας μουσικές από σύγχρονους Έλληνες μουσικούς και συγκροτήματα.

Στις 6 το απόγευμα οι 10 δημιουργοί θα πιάσουν… μικρόφωνο! Στην αίθουσα Ιπποκράτης, στον 2ο όροφο του The APIVITA Experience Store, μέσα σε 5 λεπτά ο καθένας, θα μας πει την δική του Ελληνική ιστορία. Και θα δεχτεί τα σχόλια και το χειροκρότημά μας!

Σας περιμένουμε.

Τα brands και οι δημιουργοί που συμμετέχουν αλφαβητικά:

1. Daphnis & Chloe, αρωματικά φυτά & βότανα [Ευαγγελία Κουτσοβούλου]
2. Χριστίνα Δάρρα, εικαστικός
3. Greek Ancient Jewels, κοσμήματα με έμπνευση από την αρχαία Ελλάδα [?ντζελα Δαραμάρα]
4. Κοοreloo Project, handbags and more, [Λίλα Καραγιάννη]
5. Tυροκομείο Κωσταρέλου, εκλεκτά παραδοσιακά προϊόντα [Κυριάκος Κωσταρέλος]
6. Post Folk, μοτίβα εμπνευσμένα από παραδοσιακή τέχνη και κεντήματα [Mαρία – Όλγα Βλάχου]
7. Δάφνη Παπαθανασοπούλου, δημιουργός κοσμημάτων
8. Red Tractor κουλουράκια με βελανίδια [Marcie Mayer]
9. Τroo Food, ωμοφαγικά σνακ από λαχανίδα [Δανάη Τσεκούρα]
10. Τuvunu, έτοιμο τσάι του βουνού ως υγιεινό αναψυκτικό [Δημήτρης Κρις]

Δυο λόγια για…


- Την APIVITA. Η πρώτη ελληνική εταιρεία φυσικών καλλυντικών, ιδρύθηκε το 1979 από τους φαρμακοποιούς Νίκο και Νίκη Κουτσιανά. Το όνομά της, που αντανακλά και το σύνολο της φιλοσοφίας της, προέρχεται από τις λέξεις Apis (μέλισσα) και Vita (ζωή), και σημαίνει «η ζωή της μέλισσας». Με έμπνευση από τη ζωή της μέλισσας, την ελληνική φύση και την ολιστική φιλοσοφία του Ιπποκράτη για την υγεία και την ομορφιά, η APIVITA έχει αναπτύξει και εδραιώσει στην ελληνική αγορά πάνω από 300 φυσικά, αποτελεσματικά και ολιστικά προϊόντα, βασισμένα σε αγνά μελισσοκομικά προϊόντα, τιτλοδοτημένα φυτικά εκχυλίσματα και βιολογικά αιθέρια έλαια. Τα προϊόντα της APIVITA διατίθενται σε φαρμακεία και επιλεγμένα καταστήματα σε ολόκληρη την Ελλάδα, στο The APIVITA Experience Store καθώς και στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», αλλά και σε 15 χώρες παγκοσμίως.

-To Τhe APIVITA Experience Store. Ένα πρωτοποριακό κατάστημα, στεγασμένο σε ένα επιβλητικό νεοκλασικό κτήριο στο κέντρο της Αθήνας. Στους 5 ορόφους του, με έμπνευση από την κοινωνία της μέλισσας και την ελληνική φύση, πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν τα προϊόντα περιποίησης της APIVITA, ενώ η ολιστική προσέγγιση της ομορφιάς και της ευεξίας διαφαίνονται μέσα από τα μελισσοκομικά προϊόντα (μέλι, γύρη, βασιλικός πολτός, πρόπολη), τους βιολογικούς χυμούς & smoothies του Juice Bar Juicy Bee, τα customized καλλυντικά του Natural Pharmacy, από τις υπηρεσίες του κομμωτηρίου Nature?s Hair Studio και του Beehive Spa και από τις εκδηλώσεις και τα σεμινάρια που φιλοξενούνται στην αίθουσα Ιπποκράτης.

- Το www.living–postacards.com. Η αγγλόφωνη πλατφόρμα που ξεκίνησε πριν 3 χρόνια, με σκοπό να προβάλλει στο εξωτερικό ''Το Νέο Πρόσωπο της Ελλάδας''. Βoutique hotels που καλωσορίζουν τους επισκέπτες με αισθητική και σεβασμό στην παράδοση, εικαστικοί και μουσικοί που η τέχνη τους δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από καλλιτέχνες του εξωτερικού, ταλαντούχοι σχεδιαστές μόδας και κοσμήματος, μικρά brands καλλυντικών με υλικά από την ελληνική φύση, τοπικά προϊόντα και γεύσεις από κάθε γωνιά της χώρας. Το όνομα σημαίνει ακριβώς αυτό. Το ότι δεν πρόκειται μια παλιά γραφική ''καρτ-ποστάλ'', που ξεθώριασε, αλλά μια ''ζωντανή'' χώρα με ''ζωντανά τοπία, γεύσεις, ανθρώπους, μουσική και τέχνη''.

Σήμερα είναι η μεγαλύτερη data base η οποία ανανεώνεται καθημερινά σε 6 social media, στηρίζοντας και προωθώντας όλη την ομορφιά, τη δημιουργικότητα με αγάπη και θετική ματιά στα πράγματα, θέλοντας να περάσει το εξής μήνυμα: ''”Greece is not only about the past. It?s also about the future”.





Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Wrinkles? Not me»






Σχετικά άρθρα

Διάβα Τρικάλων: Μικρά παιδιά εκπαιδεύτηκαν στις πρώτες βοήθειες
Μια πρωτοβουλία της ενορίας και της φαρμακοποιού του χωριού Φωτεινής Τάσιου
Συμβούλιο της Ευρώπης: Συγκρότησε δίκτυο ιστορικών φαρμακείων
Προς το παρόν περιλαμβάνει 11 χώρες
Καλλιτεχνικές δράσεις έξω από φαρμακεία της Αθήνας
Κεντρίζουν το ενδιαφέρον των περαστικών
«Έρωτας και Αναπηρία!»
Εκδήλωση του Κέντρου Αποκατάστασης ΑΝΑΠΛΑΣΗ