Για 4η χρονιά συνεχίζεται η πανελλαδική καμπάνια ενημέρωσης «Κόκκινη Κλωστή» η οποία πραγματοποιείται στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Αιμορροφιλίας στις 17 Απριλίου. Η καμπάνια ξεκίνησε ως μια πρωτοβουλία του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών και της βιοφαρμακευτικής εταιρείας εξειδικευμένης φροντίδας, Sobi.
Στόχος της καμπάνιας είναι η ενδυνάμωση των αιμορροφιλικών ασθενών, η παρότρυνσή τους να διευρύνουν τα όριά τους, αλλά και η ενημέρωση για την αποτελεσματικότερη διαχείριση της νόσου τους. Η ιστορία ξετυλίγεται με τη βοήθεια της «κόκκινης κλωστής», η οποία συμβολίζει το αίμα, και πρωταγωνιστή τον αιμορροφιλικό ασθενή. Με μια συμβολική κίνηση -το τράβηγμα της κλωστής- ο αιμορροφιλικός ασθενής απελευθερώνεται από τους περιορισμούς και επαναπροσδιορίζει τα όριά του.
Η καμπάνια περιγράφει τους συνεχείς περιορισμούς και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι που ζουν με αιμορροφιλία, σε κάθε πτυχή της ζωής τους.
O 'Αρης Παπαδάκος, Country Manager της Sobi για την Ελλάδα, την Κύπρο & τη Μάλτα, αναφερόμενος στην καμπάνια δήλωσε: «Η καμπάνια "Κόκκινη Κλωστή” αποτυπώνει τη φιλοσοφία του "Liberate Life”, του οράματος της Sobi για μία ζωή πέρα από την αιμορροφιλία».
Περισσότερες πληροφορίες σελίδα εδώ.