Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα


Φυσική και online πώληση στο φαρμακείο

4/1/2018 11:16:14 πμ
Γιατί ο φαρμακοποιός πρέπει να ενισχύσει και τα δύο
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο


Τα φαρμακεία σε όλο τον κόσμο αναζητούν σήμερα τρόπους για να προσφέρουν στους πελάτες τους ευχάριστη και απρόσκοπτη εμπειρία αγορών, είτε μέσα από το φυσικό τους κατάστημα είτε μέσω της ιστοσελίδας τους. Ο σύγχρονος καταναλωτής είναι ανεξάρτητος χάρη στην τεχνολογία που διαθέτει στο σπίτι του ή στο… χέρι του και, παράλληλα, απόλυτα ενημερωμένος. Φυσικό επακόλουθο είναι να έχει αλλάξει και η σχέση του με το φαρμακείο. Σήμερα, το εξατομικευμένο μάρκετινγκ, η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και τα social media παίζουν τον πρώτο ρόλο στην προσέλκυση και διατήρηση του κοινού ενός φαρμακείου.


Στο φυσικό φαρμακείο, η σωστή στρατηγική υποδεικνύει πως ο καταναλωτής πρέπει να νιώθει πως βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής, πως δεν αποτελεί μια απρόσωπη, ανώνυμη μονάδα όπως σε ένα σούπερ μάρκετ. Το προσωπικό πρέπει να είναι κατάλληλα εκπαιδευμένο και να απαντά πειστικά στα πάντα: από θέματα υγείας και τα ενδεικνυόμενα φάρμακα έως ερωτήσεις που έχουν να κάνουν με προϊόντα ομορφιάς και ευεξίας, με συμπληρώματα διατροφής ή με τα συστατικά των διαφόρων καλλυντικών.


Ο καταναλωτής πρέπει να εξυπηρετείται γρήγορα αλλά όχι πρόχειρα, να αισθάνεται τη φιλική συμπεριφορά του προσωπικού και να ξέρει ότι μπορεί να βασίζεται στις επιστημονικές γνώσεις του φαρμακοποιού.


Στο διαδικτυακό φαρμακείο, η επιτυχία διασφαλίζεται όταν ο πελάτης μπορεί να περιηγηθεί στον κατάλογο προϊόντων, να δει φωτογραφίες τους με λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με χαρακτηριστικά τους και στη συνέχεια να τα παραγγείλει online με ευσύνοπτες διαδικασίες και να τα παραλάβει μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα. Το εξατομικευμένο μάρκετινγκ παίζει επίσης σημαντικό ρόλο. Με ένα εξελιγμένο σύστημα διαχείρισης ο φαρμακοποιός είναι σε θέση να γνωρίζει το ιστορικό αγορών κάθε πελάτη του, ώστε να του προωθεί στον υπολογιστή ή το smartphone τις προσφορές που τον αφορούν.


Παράλληλα, τόσο το φυσικό όσο και το διαδικτυακό φαρμακείο που στοχεύουν στη διατήρηση και αύξηση της πελατείας τους, οφείλουν να επενδύσουν στα προγράμματα επιβράβευσης, που δημιουργούν αποδεδειγμένα ευχαριστημένους και πιστούς πελάτες. Τέλος, ο φαρμακοποιός οφείλει να «χτίζει» πάνω στο feedback των πελατών του, να διακρίνει τάσεις και επιθυμίες και να εναρμονίζει την προϊοντική του γκάμα σύμφωνα με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του κοινού που τον προτιμά.

To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.
Πηγή: http://www.pharmacy2020.gr/
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με την υπογραφή της Art of Nature
SciDrones & Aima Labs οι δύο νικητές του Start4Health 2024






Σχετικά άρθρα

Σάρωσαν στα φαρμακεία οι αντιγριπικοί εμβολιασμοί φέτος
Έχουν γίνει 600 χιλιάδες περισσότεροι σε σύγκριση με πέρυσι
Οι παγκόσμιες τάσεις και οι προκλήσεις στη φαρμακευτική πρακτική
Τα αιτήματα από τη Διεθνή Φαρμακευτική Ομοσπονδία (FIP)
Επανακυκλοφορεί το «Επί του Εργαστηρίου» ανανεωμένο και επικαιροποιημένο
Είκοσι δύο χρόνια μετά την πρώτη έκδοσή του
Δημιουργείται πειραματική ειδικότητα παρασκευαστή φαρμάκου στα ΣΑΕΚ
Με συνεργασία του υπ. Παιδείας και της ΠΕΦ