Ένα στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης με βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους έχει θέσει σε τροχιά φέτος η διοίκηση της Frezyderm για την επέκτασή της σε Ελλάδα και εξωτερικό, σύμφωνα με δημοσίευμα του Industry.
Το εν λόγω πλάνο περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- την ανάπτυξη του portfolio προϊόντων και υπηρεσιών, την ανάπτυξη ανταγωνιστικής στρατηγικής και αύξησης του πελατολογίου, την ανάπτυξη γραμμής παραγωγής και logistics, τον τεχνολογικό εκσυγχρονισμό (βελτίωση λειτουργικότητας προκειμένου να υποστηριχθούν οι νέες μορφές επικοινωνίας με τους πελάτες) αλλά και την ανάπτυξη διαφορετικών δικτύων διανομής προϊόντων.
Τα παραπάνω αναφέρονται στις τελευταίες οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας καλλυντικών, σύμφωνα με τις οποίες ο κύκλος εργασιών κατά το 2022 αυξήθηκε κατά 10,6% και ανήλθε σε €55,4 εκατ. έναντι €50 εκατ. το 2021.
Κατά το ίδιο διάστημα η εταιρεία ανέκτησε μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στα οδοντιατρικά προϊόντα, την παιδική διατροφή και τα συμπληρώματα διατροφής και επιπρόσθετα ανέπτυξε τη δερματολογική της σειρά. Σημειώνεται ότι η Frezyderm, στο πλαίσιο αναβάθμισης και ενδυνάμωσης των παραγωγικών της εγκαταστάσεων αποφάσισε να προχωρήσει στην αγορά τριών αγροτεμαχίων στον ΒΙ.ΠΕ Αυλώνα. Σε συνέχεια των επενδύσεων που έχουν πραγματοποιηθεί για την ενίσχυση και τον εκσυγχρονισμό των κτιριακών υποδομών όπου στεγάζεται η έδρα της Frezyderm, η εταιρεία προέβη στην αγορά πρόσθετου χώρου γραφείων.