Με τη νέα της εργαλειοθήκη η Διεθνής Φαρμακευτική Ομοσπονδία θέτει στόχο να βοηθήσει τα ακαδημαϊκά ιδρύματα, τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής, τους εκπαιδευτικούς, τα μέλη ΔΕΠ και τους φοιτητές να αντιμετωπίσουν τις ανισότητες στη φαρμακευτική εκπαίδευση ως προς το φύλο, τη φυλή, την εθνικότητα, τη θρησκεία, τους πόρους και την εκπαίδευση.
Στην εργαλειοθήκη η FIP έχει συμπεριλάβει άρθρα, συνεντεύξεις και case studies από τις έξι περιοχές του Π.Ο.Υ. παρουσιάζοντας το θέμα καθώς και επιτυχείς τρόπους αντιμετώπισής του. Στο πλαίσιο αυτό συνιστάται μια σειρά δράσεων, ενώ προσφέρεται υλικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ευαισθητοποίηση, την προώθηση της κοινωνικής αλλαγής και την προώθηση της δίκαιης φαρμακευτικής εκπαίδευσης.
Σύμφωνα με τον καθηγητή Ralph J. Altiere, πρόεδρο του τομέα Εκπαίδευσης της FIP, κρίσεις και ανισότητες στην παιδεία επιδεινώθηκαν από την πανδημία COVID-19, ενώ πρόσφατα ευρήματα της FIP έδειξαν ότι τέτοια θέματα εντοπίστηκαν στη φαρμακευτική εκπαίδευση και πρέπει να αντιμετωπιστούν επειγόντως. Μεταξύ άλλων ο καθηγητής δήλωσε: «Ο σκοπός της φαρμακευτικής και κάθε επαγγελματικής εκπαίδευσης στον τομέα της υγείας είναι τελικά η μείωση των ανισοτήτων στην υγεία, η βελτίωση της υγείας για όλους, ωστόσο οι ανισότητες στη φαρμακευτική εκπαίδευση υπονομεύουν αυτούς τους στόχους. Αυτή η νέα εργαλειοθήκη στοχεύει να δώσει το έναυσμα για σημαντικές αλλαγές στο μέλλον», δήλωσε ο ίδιος.
Δείτε την εργαλειοθήκη εδώ.