Ένα νέο «πυλώνα» στις δραστηριότητές της έχει προσθέσει η γερμανική εταιρεία Boehringer Ingelheim, με στόχο να επικεντρωθεί περισσότερο στους ασθενείς και να ενισχύσει τη σχέση της μαζί τους. Αντιπρόεδρος αυτού του τμήματος «patient excellence» είναι η Deborah Reardon, η οποία σε συνέντευξή της στο PharmaVoice.com εξηγεί πώς η ιδιότητά της ως φαρμακοποιό τη βοηθά να έχει μια μοναδική «ματιά» στην ανάπτυξη και στη διάθεση φαρμάκων και να κατανοεί βαθύτερα πώς πρέπει να μετασχηματιστεί η εταιρεία για να κάνει τη διαφορά προς όφελος των ασθενών.
«Ένας φαρμακοποιός, περισσότερο από άλλους επαγγελματίες υγείας, έχει μια πολύ καλή εικόνα από τη μία της επιστήμης γύρω από τη δράση των φαρμάκων και από την άλλη του πόσο πολύπλοκη είναι η πρόσβαση σε συνταγογραφούμενες θεραπείες. Συνδυάζοντας αυτά τα δύο διαφορετικά πράγματα, καταλαβαίνουμε τι πρέπει να κάνουμε ως εταιρεία ώστε να πετύχουμε τη βέλτιστη εμπειρία των ασθενών».
Στόχος της είναι να αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο οι ασθενείς αλληλεπιδρούν με την εταιρεία σε όλα τα στάδια από την ανάπτυξη των φαρμάκων, την κυκλοφορία τους και μετά από αυτήν. Αυτό επιτυγχάνεται προσφέροντας εκπαίδευση και υποστήριξη κατά τη διάγνωση και σε όλο το «ταξίδι» των ασθενών στο σύστημα υγείας, περισσότερες ευκαιρίες για τη συμμετοχή στις κλινικές δοκιμές, αλλά και με τον σχεδιασμό των φαρμάκων ώστε να επηρεάζουν ουσιαστικά την ποιότητα της ζωής τους και με την επίλυση προβλημάτων πρόσβασης και κόστους κτλ.
«Αναλογιζόμαστε κάθε φορά αυτό που κάνουμε είναι προς το συμφέρον των ασθενών; Το κοιτάζουμε από την πλευρά τη δική τους ή από την πλευρά της εταιρείας;», αναφέρει χαρακτηριστικά.