Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα


Φαρμακείο: Προγράμματα επιβράβευσης vs εκπτώσεις

3/1/2018 10:47:53 πμ
Τι επιθυμούν οι καταναλωτές τελικά;
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο


Για πολλά φαρμακεία, οι εκπτώσεις σε καταναλωτικά προϊόντα λειτουργούν ως κράχτης για την προσέλκυση νέων πελατών και, συνακόλουθα, για την αύξηση των πωλήσεων. Μέχρις εδώ καμία αντίρρηση, μόνο που ο φαρμακοποιός οφείλει να σκέφτεται και να προγραμματίζει σε βάθος χρόνου. Εφήμερες και βραχύβιες αυξήσεις εσόδων δεν είναι το ζητούμενο. Αυτό που λειτουργεί μακροπρόθεσμα είναι η απόκτηση σταθερής πελατειακής βάσης και οικοδόμηση σχέσης εμπιστοσύνης, οι οποίες εγγυώνται τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα του φαρμακείου.


Κινούμενοι στη λογική αυτή, τα προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης έχουν αποδειχθεί το ιδανικό όχημα για την ανάπτυξη του φαρμακείου. Η υπεροχή τους στη σύγκριση με την πολιτική που βασίζεται αποκλειστικά σε εκπτώσεις είναι καταλυτική.


Οι φαρμακοποιοί επιβεβαιώνουν ότι μια ενδεχόμενη αύξηση των πωλήσεων βασισμένη σε εκπτωτικές πολιτικές σπάνια συνοδεύεται από την προσέλκυση πελατειακού κοινού σε μόνιμη βάση. Με άλλα λόγια, ο καταναλωτής θα μπει στο φαρμακείο για το συγκεκριμένο προϊόν και τη συγκεκριμένη ημέρα, αλλά δεν έχει κανέναν λόγο στην πορεία να σας επισκεφθεί ξανά.

Στον αντίποδα, τα προγράμματα πιστότητας που ανταμείβουν τους αγοραστές με τη συλλογή εξαργυρώσιμων πόντων, προσελκύουν νέους πελάτες και χτίζουν στέρεες σχέσεις μεταξύ του φαρμακείου και του κοινού του.

Το απλό ερώτημα "θα θέλατε να γίνετε μέλος του προγράμματος επιβράβευσης του φαρμακείου μας;" είναι σε θέση να μετατρέψει έναν περιστασιακό καταναλωτή σε μόνιμο πελάτη του φαρμακείου σας. Στην πορεία, ο ευχαριστημένος πελάτης, αυτός που συλλέγει πόντους και τους εξαργυρώνει σε προϊόντα της προτίμησής του, θα αποτελέσει τον καλύτερο πρεσβευτή σας!


Η από στόμα σε στόμα διαφήμιση του φαρμακείου σας είναι το δυνατότερο εργαλείο μάρκετινγκ -και μάλιστα προσφέρεται δωρεάν! Επιπλέον, σύγχρονες εφαρμογές ενημερώνουν τον καταναλωτή άμεσα -στο email ή στο smartphone του- για τη συλλογή των πόντων του, προτρέποντάς τον έμμεσα να επισκεφθεί το φαρμακείο σας.

Αυτή τη στιγμή, σε παγκόσμιο επίπεδο, τα σύγχρονα φαρμακεία επικεντρώνονται στη δημιουργία αξιόπιστων και πρωτότυπων προγραμμάτων επιβράβευσης, αφήνοντας στην άκρη τις εκπτωτικές προσφορές. Ενημερωθείτε και αποφασίστε για την πολιτική που εσείς θα επιλέξετε για την ανάπτυξη του φαρμακείου σας.


To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Πηγή: http://www.pharmacy2020.gr/

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Έχουν γίνει 600 χιλιάδες περισσότεροι σε σύγκριση με πέρυσι
Παραμένει όμως σε υψηλά επίπεδα η πυκνότητά τους






Σχετικά άρθρα

Σάρωσαν στα φαρμακεία οι αντιγριπικοί εμβολιασμοί φέτος
Έχουν γίνει 600 χιλιάδες περισσότεροι σε σύγκριση με πέρυσι
Οι παγκόσμιες τάσεις και οι προκλήσεις στη φαρμακευτική πρακτική
Τα αιτήματα από τη Διεθνή Φαρμακευτική Ομοσπονδία (FIP)
Επανακυκλοφορεί το «Επί του Εργαστηρίου» ανανεωμένο και επικαιροποιημένο
Είκοσι δύο χρόνια μετά την πρώτη έκδοσή του
Δημιουργείται πειραματική ειδικότητα παρασκευαστή φαρμάκου στα ΣΑΕΚ
Με συνεργασία του υπ. Παιδείας και της ΠΕΦ