Οι καιροί το καλούν, οι εποχές έχουν αλλάξει. Το σύγχρονο φαρμακείο πρέπει να τονίσει και να τονώσει τον καταναλωτικό του χαρακτήρα. Χτίστε μια θετική συνολική εμπειρία για τον επισκέπτη/πελάτη σας, ακολουθώντας μερικές απλές οδηγίες.
Ομαδοποίηση προϊόντων
Τοποθετήστε με τέτοιο τρόπο τα προϊόντα, ώστε να διευκολύνεται ο πελάτης στην αναζήτησή τους. Ομαδοποιήστε τα ώστε να μπορεί να βρει όλα τα ομοειδή προϊόντα στον ίδιο τομέα. Με τον τρόπο αυτό, εξοικονομείτε χρόνο για το προσωπικό σας και παράλληλα βάζετε σε εφαρμογή τον χρυσό κανόνα της πώλησης «στα συναφή είδη, το ένα προϊόν κάνει πάσα στο επόμενο»!
Εξυπηρέτηση - διευκόλυνση
Η σχέση με τον πελάτη αρχίζει και τελειώνει στην πόρτα του καταστήματός σας. Χωρίς να γίνεστε φορτικοί ή ανόητα ευγενείς, διευκολύνετέ τον σε αυτό που αναζητά, απαντήστε στις ερωτήσεις του και δείξτε του ότι όσο βρίσκεται μέσα στο φαρμακείο σας έχει την αποκλειστική προσοχή και το ενδιαφέρον σας.
Μάθετε από τον καταναλωτή
Μη φοβάστε να ρωτήσετε τη γνώμη των πελατών σας. Είναι σημαντικό να ξέρετε ποια προϊόντα προτιμούν, ποια δεν βρίσκουν ενδεχομένως στο φαρμακείο σας, πώς αντιλαμβάνονται τη συνολική εξυπηρέτηση. Κυρίως όμως, βάλτε σε εφαρμογή τις ιδέες εκείνες που θεωρείτε ότι πράγματι θα βελτιώσουν τη συνολική εικόνα του φαρμακείου.
Δώστε εικόνα χαράς και γιορτής
Αν και παραδοσιακά το φαρμακείο συνδέεται με συνταγές, φάρμακα και ασθένειες, η εποχή το καλεί να αλλάξει ριζικά την εικόνα του. Από τη στιγμή που το σύγχρονο φαρμακείο αποτελεί (ή πρέπει να αποτελεί) τη χαρά του καταναλωτή, ανάλογη πρέπει να είναι και η εικόνα του. Μη διστάσετε να επενδύσετε σε αυτό τον τομέα. Η βιτρίνα και το εσωτερικό του φαρμακείου πρέπει να συνδυάζουν τον παραδοσιακό και τον σύγχρονο ρόλο του φαρμακείου. Και φυσικά, ημέρες ή περίοδοι εορτών δεν νοείται να περνούν ανεκμετάλλευτες.