Καθημερινές προσπάθειες προκειμένου να λυθούν τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί με την αποπληρωμή των φαρμακοποιών για το εγχείρημα του προσωπικού ιατρού κάνει η διοίκηση του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου.
Οι επαφές ΠΦΣ - ΕΟΠΥΥ - ΗΔΙΚΑ είναι πλέον καθημερινές, ώστε να ξεπεραστούν τα εμπόδια, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες του f.daily τα ραντεβού που έχουν κλείσει οι φαρμακοποιοί για τους μήνες Δεκέμβριος-Ιανουάριος είτε παρέμειναν απλήρωτα είτε δεν έχουν εκκαθαριστεί σωστά και περιέχουν λάθος υπολογισμούς.
Για τα ραντεβού Σεπτεμβρίου - Οκτωβρίου - Νοεμβρίου η κατάσταση έχει ομαλοποιηθεί τις τελευταίες ημέρες αναφέρουν πηγές του κλάδου.
Σημειώνεται ότι η συμμετοχή των φαρμακοποιών στο εγχείρημα εγγραφής στον προσωπικό ιατρό ξεκίνησε τον περασμένο Σεπτέμβριο και η διασύνδεση πραγματοποιείται από την πύλη της ΗΔΙΚΑ e-prescription. Ο φαρμακοποιός εισέρχεται στο Σύστημα με τους προσωπικούς του κωδικούς ηλεκτρονικής συνταγογράφησης. Τα ταυτοποιητικά στοιχεία του πολίτη αντλούνται αυτόματα από το Μητρώο του ΑΜΚΑ, ενώ υπάρχει η δυνατότητα να αλλάζουν τα προεπιλεγμένα πεδία της περιοχής για την αναζήτηση ιατρών. Όπως είχε ανακοινωθεί, η πληρωμή των φαρμακοποιών, ύψους 3 ευρώ ανά εγγραφή, θα γινόταν μηνιαίως με τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών.