Σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων κινήθηκαν οι πωλήσεις καλλυντικών στα φαρμακεία, με αύξηση 38%, την εβδομάδα 21/12-27/12, σύμφωνα με τα IQVIA Weekly Data, που δημοσίευσε το Health Daily.
Ειδικότερα, οι κύριες προϊοντικές κατηγορίες που
διακινούνται μέσω ιδιωτικών φαρμακείων κινήθηκαν σε πωλήσεις τεμαχίων, σε σχέση
με την αντίστοιχη εβδομάδα του 2019 (23/12 - 29/12), ως εξής:
- Φάρμακα: -5,8% (-406,7 χιλ. τμχ.)
- Προϊόντα OTC: -21,6% (-456,8 χιλ. τμχ.)
- Καλλυντικά: +38,3% (+235,2 χιλ. τμχ.)
- Προϊόντα διατροφής: -5,4% (-4 χιλ. τμχ.)
- Προϊόντα φροντίδας ασθενών: +9,1% (+28,4 χιλ. τμχ.)
- Στα Φάρμακα, η κατηγορία του Αναπνευστικού Συστήματος, η οποία μειώνεται κατά -51,3% (-398,4 χιλ. τμχ.)
- Στα Προϊόντα OTC, τα Αντιβηχικά, μειώνονται κατά -63,6% (-409,5 χιλ. τμχ.)
- Στα Καλλυντικά, τα Προϊόντα Ομορφιάς για Γυναίκες, αυξάνονται κατά +56,2% (+84,4 χιλ. τμχ.)
- Στα Προϊόντα διατροφής, οι Παιδικές Τροφές μειώνονται κατά -5,3% (-3 χιλ. τμχ.)
- Στα Προϊόντα Φροντίδας ασθενών, τα Ιατρικά/Χειρουργικά Βοηθήματα, στα οποία περιλαμβάνονται οι χειρουργικές μάσκες, αυξάνονται κατά +58% (+25,7 χιλ. τμχ.).
Ως γνωστόν, τα IQVIA Weekly Data συλλέγονται από 2000+ φαρμακεία, σε όλη την Ελλάδα,
και αποτυπώνουν την αγορά σε 70 περιοχές.