
Ανοδικά, μετά από αρκετές ημέρες πτώσης, κινήθηκαν την εβδομάδα 27/04 - 03/05, οι κύριες προϊοντικές κατηγορίες που διακινούνται μέσω ιδιωτικών φαρμακείων, σύμφωνα με τα IQVIA Weekly Data που δημοσίευσε νωρίτερα το Health Daily και που αποτυπώνουν την επίπτωση των τελευταίων γεγονότων στην αγοραστική συμπεριφορά των ασθενών και καταναλωτών, από τα φαρμακεία λιανικής.
Ειδικότερα, η κίνηση καταγράφεται ως εξής:
- Φάρμακα: +13,4% (+860 χιλ. τμχ.)
- Προϊόντα OTC: +9,7% (+142 χιλ. τμχ.)
- Καλλυντικά: +19,6% (+132 χιλ. τμχ.)
- Προϊόντα διατροφής: +16,3% (+9,4 χιλ. τμχ.)
- Προϊόντα φροντίδας ασθενών: +76,6% (+260 χιλ. τμχ.)
Οι υποκατηγορίες που οδηγούν αυτήν την τάση από
εβδομάδα σε εβδομάδα είναι:
- Στα Φάρμακα, η κατηγορία των Καρδιολογικών (C0) η οποία αυξάνεται κατά +13,7% (+223 χιλ. τμχ.)
- Στα Προϊόντα OTC, τα Παυσίπονα/Αντιπυρετικά (02) αυξάνονται κατά +8,4% (+44 χιλ. τμχ.)
- Στα Καλλυντικά, τα Προϊόντα Προσωπικής Υγιεινής (85), στα οποία περιλαμβάνονται τα αντισηπτικά χεριών, αυξάνονται κατά +47,8% (+64 χιλ. τμχ.)
- Στα Προϊόντα διατροφής, η κατηγορία των Βρεφικών Τροφών (35) αυξάνεται κατά +10,2% (+4,4 χιλ. τμχ.)
- Στα Προϊόντα Φροντίδας ασθενών, η κατηγορία Ιατρικά/Χειρουργικά Βοηθήματα (57), στην οποία περιλαμβάνονται μάσκες και γάντια, αυξάνεται κατά +197% (+212 χιλ. τμχ.).
Σημειώνεται ότι η αύξηση της ζήτησης σε
αντισηπτικά, μάσκες και γάντια σχετίζεται με τη
διακοπή απαγόρευσης κυκλοφορίας και το μερικό
άνοιγμα επιχειρήσεων από 4/5.