![main photo](/thumb/article/652x0/30045/7bbacb53298785d240f5fe8e9d846b47.jpg)
Τα συγκεκριμένα τεχνικά προβλήματα που σχετίζονται με τον κωδικό OTP κατά την εκτέλεση γνωματεύσεων καταγράφει το Δ.Σ. του Φ.Σ. Θεσσαλονίκης, ζητώντας να ανασταλεί άμεσα το νέο μέτρο, μέχρι να λυθούν τα προβλήματα του συστήματος. Ο Σύλλογος κάνει λόγο για «προχειρότητα» από την πλευρά της πολιτείας στην υλοποίηση μιας διαδικασίας, «η οποία αντί να εξυπηρετεί πολίτες και φαρμακοποιούς, τους αναγκάζει να υφίστανται καθημερινή και αδικαιολόγητη ταλαιπωρία».
Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα έχουν αναφέρει φαρμακοποιοί της Θεσσαλονίκης: Αν και στην ανακοίνωση του ΕΟΠΥΥ αναφέρεται ότι την πρώτη φορά που ο φαρμακοποιός θα εκτελέσει μια τέτοια γνωμάτευση, μπορεί να το κάνει χωρίς τον κωδικό, κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Επίσης, την ώρα που ο γιατρός γράφει τη γνωμάτευση, δεν έρχεται στο κινητό του ασθενούς κανένας κωδικός. Ο κωδικός OTP δεν πρόκειται να «έρθει» στο κινητό, αν τα στοιχεία του ασθενούς δεν είναι σωστά συμπληρωμένα στον φάκελο υγείας, π.χ. συχνά αναγράφεται λανθασμένα ο αριθμός του κινητού, ή αν δεν έχουν συμπληρωθεί όλα τα απαιτούμενα στοιχεία, ενώ η διαδικασία επικαιροποίησης δεν είναι εύκολη για όλες τις ηλικίες και απαιτεί εξοικείωση με την τεχνολογία. Επίσης οι φαρμακοποιοί θεωρούν παράλογη την υποχρέωση συμπλήρωσης και e-mail και αριθμού κινητού τηλεφώνου και προτείνουν να δίνεται επιλογή. Ωστόσο και πάλι συχνά δεν αποστέλλονται κωδικοί OTP. «Ο φάκελος υγείας είναι χρήσιμος όταν ξέρεις τι κάνεις και πού να ψάξεις, αλλά μπορεί να εξελιχθεί σε εφιάλτη αν αγνοείς την ύπαρξή του, όπως πολλοί ασθενείς οι οποίοι σίγουρα θα χρειαστούν καθοδήγηση», σημειώνει τέλος ο Σύλλογος.