
Από τις 5 Μαρτίου τίθεται σε εφαρμογή το νέο ενιαίο κέντρο τηλεφωνικών κλήσεων (Call Center) του ΕΟΠΥΥ καθώς και η κεντρική ενιαία εφαρμογή διαχείρισης αιτημάτων που στόχο έχουν την αναβάθμιση των υπηρεσιών του Οργανισμού, την εύκολη επικοινωνία των πολιτών, την πιο αποτελεσματική διαχείριση των αιτημάτων και τη γρηγορότερη εξυπηρέτηση. Η νέα φωνητική πύλη του τηλεφωνικού κέντρου, 210 8110500, θα καθοδηγεί τους καλούντες στις εξής τρεις βασικές επιλογές: • για εξυπηρέτηση πολιτών: επιλογή 1 • για εξυπηρέτηση παρόχων: επιλογή 2 • για την ΑΔΕΣΥΠΑ: επιλογή 3. Οι ώρες εξυπηρέτησης των παρόχων είναι: 08:00-15:00 (καθημερινές). Η υλοποίηση του έργου γίνεται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση στο πλαίσιο του προγράμματος NextGenerationEU.