Την Τρίτη 22/9/2020 θα τεθεί σε παραγωγική λειτουργία νέα αναβαθμισμένη έκδοση της Εφαρμογής του Μητρώου που θα υλοποιεί σημαντικά τμήματα της Απόφασης Δ.Σ. 121 (ΦΕΚ 715/Β/2020).
Πιο συγκεκριμένα υλοποιούνται οι εξής λειτουργίες:
- Δυνατότητα επικαιροποίησης εταιρικών εγγράφων (τέλος ετοιμότητας, βεβαίωση ορθής πρακτικής).
- Δυνατότητα επικαιροποίησης CE Mark των προϊόντων.
- Υποχρεωτική έκδοση άυλων σε μία και μόνο αίτηση ανά τιμολόγιο (με τις εξαιρέσεις που προβλέπονται στην παράγραφο Γ1 της άνω Απόφασης).
- Δυνατότητα επισύναψης των υποχρεωτικών εγγράφων εξόφλησης τιμολογίων και έκθεσης ορκωτού ελεγκτή λογιστή. • Βελτίωση της λειτουργικότητας για τη διαδικασία παύσης κυκλοφορίας προϊόντος (όπως προβλέπεται στις παραγράφους Δ1 και Δ2 της άνω Απόφασης).
Όσο για τις αιτήσεις για
άυλα barcodes που είχαν κατατεθεί από 20/06/2019 και μετά, θα επισυνάπτεται
κανονικά το τραπεζικό έγγραφο (σύμφωνα με την Απόφαση 840/570/20-06-2019
/ ΑΔΑ: 7Χ7ΗΟΞ7Μ-ΞΘΚ).
Τέλος, για όλες τις αιτήσεις που εμπίπτουν στα ανωτέρω
χρονικά διαστήματα, ο Οργανισμός θα φροντίσει να δοθεί παράταση μέχρι τις
31/12/2020, ώστε να προσκομιστούν ηλεκτρονικά τα απαραίτητα έγγραφα.