Η ELPEN ετοίμασε μια νέα καμπάνια με τίτλο «ΔώσΆ του 10 λεπτά» για το μη συνταγογραφούμενο αναλγητικό της φάρμακο Gopain. Όπως δημοσιεύει το Daily Fax, στο τηλεοπτικό σποτ πρωταγωνιστούν μια αθλήτρια που ξεκουράζεται στα αποδυτήρια, μια γιαγιά που κάθεται στον κήπο της και ένας φύλακας που παρακολουθεί τις κάμερες ασφαλείας. Ενώ ειδοποιούνται πως ο διαιτητής σφυρίζει, το εγγονάκι έχει φτάσει σπίτι, αναζητώντας τη γιαγιά του και ένας κλέφτης έχει εισβάλει, η κοινή τους απάντηση είναι: «ΔώσΆ του 10 λεπτά».
Η φαινομενική αδιαφορία τους αποκτά νόημα, όταν αποκαλύπτεται ότι υποφέρουν από πόνο, έχουν μόλις πάρει Gopain και περιμένουν την άμεση δράση του. Η καμπάνια αναδεικνύει με χιούμορ τη δράση του Gopain που συνδυάζει τη δύναμη της παρακεταμόλης και της ιβουπροφαίνης σε ένα μόνο δισκίο. Την καμπάνια, η οποία προβάλλεται σε τηλεόραση και digital, «υπογράφει» η The Weekend Agency, σε παραγωγή Feelm και σκηνοθεσία Γιώργου Κανελλόπουλου.