Στις 23 Μαΐου 2022 ξεκινούν μαθήματα Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ στο πλαίσιο των e-learning προγραμμάτων του ΕΚΠΑ που έχουν σκοπό να εκπαιδεύσουν τους συμμετέχοντες στις βασικές αρχές, τεχνικές και εφαρμογές του φαρμακευτικού μάρκετινγκ και των πωλήσεων.
Με σκοπό τη δημιουργία «χρηστικής αξίας» για κάθε εκπαιδευόμενο, το πρόγραμμα ενσωματώνει όλες τις βασικές και επίκαιρες γνώσεις γύρω από τη θεωρία, την πρακτική και τη δεοντολογία του μάρκετινγκ και των πωλήσεων φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών προϊόντων. Παράλληλα, φιλοδοξεί να προσφέρει στους εκπαιδευόμενους ένα σημαντικό εφόδιο μέσα από την απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων, το οποίο θα τους επιτρέπει να βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν στους επαγγελματίες υγείας, καθώς και στους ασθενείς και λοιπούς χρήστες φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών προϊόντων.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε απόφοιτους Δευτεροβάθμιας και Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης/ΤΕΙ και ειδικότερα σε οικονομολόγους, στελέχη φαρμακευτικών εταιρειών και επιχειρήσεων παραγωγής και εμπορίας καλλυντικών, συμβούλους επιχειρήσεων, επαγγελματίες που προέρχονται τόσο από τους άμεσα σχετιζόμενους χώρους της φαρμακοβιομηχανίας και των οργανισμών παροχής υπηρεσιών υγείας όσο και από άλλους κλάδους του μάρκετινγκ.
Συντελεστής προγράμματος: Νίκος Καζάζης, οικονομολόγος, επαγγελματίας του μάρκετινγκ, εκπαιδευτής στελεχών επιχειρήσεων
Συγγραφέας. Ισχύουν εκπτωτικές πολιτικές, διευκολύνσεις και παρατάσεις ως προς την πληρωμή των διδάκτρων, καθώς και μειώσεις στα δίδακτρα σε όλους λόγω early entry.
Περισσότερα εδώ.