Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Δ. Φιλίππου: Για τον ΕΟΦ η Αριστεία είναι το ζητούμενο

26/9/2022 3:45:39 πμ
Ο πρόεδρος του Οργανισμού συμμετείχε στην Τελετή Απονομής των Best in Pharmacy Awards 2022
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Στην Τελετή Απονομής των Best in Pharmacy Awards 2022 της Boussias παρέστη ο Δημήτρης Φιλίππου, πρόεδρος του ΕΟΦ και επίκουρος καθηγητής Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Σε δηλώσεις του, ο πρόεδρος αναφέρθηκε στη μεγάλη σημασία που έχει η Αριστεία, ώστε να παρέχονται από το ελληνικό φαρμακείο υψηλού επιπέδου προϊόντα και υπηρεσίες.

Όπως είπε: «Τα Best in Pharmacy Awards είναι πλέον ένας θεσμός που αποσκοπεί στη βράβευση της Αριστείας, την οποία τόσο πολύ την έχουμε ανάγκη, προκειμένου να διασφαλιστεί το υψηλότερο δυνατό επίπεδο προϊόντων και υπηρεσιών στο φαρμακείο»
Εξήγησε δε «πως τονίζω τη φαρμακευτική Αριστεία γιατί βαθμολογούνται, αξιολογούνται και βραβεύονται οι καλύτερες, οι πιο καινοτόμες παρεμβάσεις και δράσεις, οι οποίες έχουν ως στόχο να βελτιώσουν την ποιότητα παροχής υπηρεσιών στο φαρμακείο, το φαρμακείο είναι δίπλα στον άνθρωπο, στην προάσπιση της υγείας και στη βελτίωση της ευεξίας και της ποιότητας ζωής».
Ο πρόεδρος, τέλος, ευχαρίστησε την οργανωτική επιτροπή για την τιμητική πρόσκληση.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Διεκδικεί τη διάκριση στην κατηγορία «Εκπαίδευση Φαρμακοποιών»
Το απόλυτο δίδυμο περιποίησης της Art of Nature από τη Mediterra mastihashop






Σχετικά άρθρα

Η Peifasyn Academy στα Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2025
Διεκδικεί τη διάκριση στην κατηγορία «Εκπαίδευση Φαρμακοποιών»
ΕLPEN: Συμμετείχε στα «Μονοπάτια Σταδιοδρομίας»
Διοργανώθηκε από το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας
Kalteq S.A.: Διοργάνωσε την 1η ημερίδα «Women in Surgery»
Ορόσημο για την ισότητα των φύλων στις χειρουργικές ειδικότητες
Solumag Night: Καμπάνια με αφετηρία την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου
Αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed