Το σημαντικό ρυθμό ανάπτυξης +38,3% στην αξία ευρώ των online αγορών κατέγραψε το κανάλι του online φαρμακείου στην Ελλάδα, το πρώτο τρίμηνο του 2021, συγκριτικά με το αντίστοιχο του 2020, σύμφωνα με έκθεση της Convert Group.
Στις κατηγορίες που
αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών τους μήνες Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο,
αναδεικνύονται οι εξής:
• +46,6% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας
• +36,3% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες
• +33,4% σε προϊόντα υγείας (με τις φαρμακευτικές μάσκες να συγκαταλέγονται
σε αυτήν την κατηγορία) και
• +15,4% σε βρεφικά και παιδικά είδη.
Στα ευρήματα της εταιρείας φάνηκε η σταδιακή αλλαγή των νέων καταναλωτικών
συνηθειών που επέφερε η πανδημία στο καταναλωτικό κοινό. Το μέσο αγοραστικό καλάθι
στο πρώτο τρίμηνο του 2021 αυξήθηκε στα €43,2 με το ΦΠΑ από €41,4 που ήταν στο
πρώτο τρίμηνο του 2020, ενώ η μέση ποσότητα προϊόντων παραμένει σταθερή στα 4,2
τεμάχια με τα 2 από αυτά να είναι προϊόντα περιποίησης και προσωπικής φροντίδας