Το ρυθμό ανάπτυξης +27% στην αξία (€) των online αγορών κατέγραψε το κανάλι του online φαρμακείου στην Ελλάδα, το τρίτο τρίμηνο του 2021, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με έκθεση της Convert Group.
Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών αναδεικνύονται οι εξής:
- +37% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες
- +31% σε βρεφικά και παιδικά είδη
- +23% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας και
- +20% σε προϊόντα υγείας (με τις φαρμακευτικές μάσκες να συγκαταλέγονται σε αυτήν την κατηγορία).
Όσον αφορά το μέσο αγοραστικό καλάθι στο τρίτο τρίμηνο του 2021 αυξήθηκε στα €43,1 με το ΦΠΑ από €42,4 την ίδια περίοδο του 2020, ενώ η μέση ποσότητα προϊόντων αυξήθηκε σταθερά στα 4,6 τεμάχια από τα 4,3 το 2020, με τα 2 από αυτά να αποτελούν προϊόντα Περιποίησης και Προσωπικής Φροντίδας.
Οι διαφημίσεις Google ήταν και πάλι το κανάλι με τη μεγαλύτερη επιρροή στις συναλλαγές, καθώς έφερε το 38% του συνόλου των παραγγελιών, ενώ η προτίμηση των καταναλωτών στα mobile & tablet συνεχίζεται ξεκάθαρα και κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021, καθώς κυριαρχούν με ένα ποσοστό 61% έναντι των desktop & laptop.
Επίσης η Δευτέρα εξακολουθεί να αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για την πραγματοποιήση των παραγγελιών, ενώ προτιμώνται κυρίως οι μεσημεριανές ώρες (12:00-13:00).
Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την πλατφόρμα της Convert Group, eRetail Audit.