Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

360° καμπάνια για το Algofren από την InterMed
Με το μήνυμα: «Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»

Chiesi Hellas: Σημαντικές διακρίσεις για άλλη μια χρονιά στα UX|CX Awards

18/10/2023 10:34:36 μμ
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ενσυναίσθηση, Ενδυνάμωση, Επικοινωνία» διακρίθηκε σε τρεις κατηγορίες
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Chiesi Hellas, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, διακρίθηκε στο θεσμό των UX|CX Awards, κατακτώντας τρία βραβεία, δύο ασημένια και ένα χάλκινο, για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ενσυναίσθηση, Ενδυνάμωση, Επικοινωνία», μια πρωτοβουλία της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας (ΕΠΕ), που πραγματοποιείται με την ευγενική χορηγία της φαρμακευτικής εταιρείας. 


Συγκεκριμένα, έλαβε ασημένιο βραβείο στις κατηγορίες «Best Use of Customer Insights/Feedback» και «Best CX Initiative for Social Impact and Sustainability» και χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Best in Health & Pharma». 


Το πρόγραμμα, που ξεκίνησε στις αρχές του 2022, είχε ως αρχικό στόχο την εκπαίδευση των πνευμονολόγων τόσο σε τεχνικές διαχείρισης του καθημερινού στρες και της έλλειψης χρόνου, όσο και σε τεχνικές που τους βοηθούν να επιτύχουν μια αποτελεσματική επικοινωνία με διαφορετικές περιπτώσεις ασθενών, επιδεικνύοντας ενσυναίσθηση.


Η ανταπόκριση των πνευμονολόγων ήταν μεγάλη. Εκπαιδεύθηκαν συνολικά περισσότεροι από 80 πνευμονολόγοι και το 2024 θα ξεκινήσει η δεύτερη φάση του προγράμματος. 


Ο Head of Value, Access & External Affairs της Chiesi Hellas, Ηλίας Πυρνοκόκης δήλωσε: «Η βράβευση αυτή μας γεμίζει χαρά και υπερηφάνεια και μας δίνει δύναμη να προχωρήσουμε μαζί με την Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία στην επόμενη φάση του προγράμματος, πιστοί στο όραμά μας να ακούμε τις ανάγκες των επαγγελματιών υγείας και των ασθενών. Πέρα από τις θεραπευτικές λύσεις που προσφέρουμε ως Chiesi Hellas, συν-δημιουργούμε καινοτόμες δράσεις και ξεχωριστές εμπειρίες για όλους, αναγνωρίζοντας πως το Customer Εxperience αποτελεί στοιχείο διαφοροποίησης και καινοτομίας σε έναν Οργανισμό».

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Και τη βελτίωση του εγγραμματισμού υγείας
Από τον Σύνδεσμο Ανταποκριτών Διεθνών ΜΜΕ Ελλάδος (IPU)






Σχετικά άρθρα

Sanofi: Προχωρά στην πώληση του 50% του μεριδίου της στην Opella
Ένα βήμα ακόμα προς την πλήρη απόσχισή της
360° καμπάνια για το Algofren από την InterMed
Με το μήνυμα: «Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»
Integris Pharma: Επεκτείνει τη συνεργασία της με την Altrazeal Life Sciences
Για την αποκλειστική διάθεση του ιατροτεχνολογικού προϊόντος Altrazeal®
Novartis: Το 2024 προσέγγισε 30,2 εκατ. ασθενείς μέσω προγραμμάτων πρόσβασης
Στο πλαίσιο της δέσμευσής της προς ασθενείς & φροντιστές