Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Bristol Myers Squib: «Το να βοηθήσεις όσους χρειάζονται αίμα, τώρα έγινε παιχνιδάκι!»

16/6/2022 5:02:59 πμ
Συνεχίζεται για 2η χρονιά η καμπάνια ευαισθητοποίησης της εταιρείας για τη θαλασσαιμία και την εθελοντική αιμοδοσία
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Bristol Myers Squibb Ελλάδος συνεχίζει να υποστηρίζει το δικαίωμα των ατόμων που χρειάζονται αίμα για καλύτερη υγεία και μεγαλύτερη ελευθερία στις καθημερινές τους δραστηριότητες, υλοποιώντας για 2η συνεχή χρονιά την καμπάνια ευαισθητοποίησης για τη θαλασσαιμία και την εθελοντική αιμοδοσία «Κάποιοι χρειάζονται αίμα. Μήπως έχεις ό,τι χρειάζονται;». 

Αναλυτικότερα, η καμπάνια περιλαμβάνει φέτος ένα νέο digital εκπαιδευτικό παιχνίδι που είναι διαθέσιμο εδώ και το οποίο αναδεικνύει το φορτίο της νόσου και τις προκλήσεις που δημιουργεί στους ασθενείς η ανάγκη για τακτικές μεταγγίσεις αίματος, προκειμένου να διατηρηθούν στη ζωή.  Αξίζει να σημειωθεί ότι με την ολοκλήρωση του παιχνιδιού, ο παίκτης καλείται να το μοιραστεί στους προσωπικούς του λογαριασμούς στα social media, προκειμένου να ενημερωθούν ακόμη περισσότεροι άνθρωποι για την αναγκαιότητα διασφάλισης επάρκειας αίματος μέσω της εθελοντικής αιμοδοσίας.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας δημιουργήθηκε ραδιοφωνικό σποτ, ενώ το εικαστικό της καμπάνιας θα υπάρχει και στα ΜΜΜ.

Η Ζέφη Βλαχοπιώτη, Market Access Lead, BMS Greece, δήλωσε: «Μολονότι είμαστε υπερήφανοι για τα επιτεύγματά μας στον τομέα της θεραπευτικής αντιμετώπισης της θαλασσαιμίας, η επιβίωση των ασθενών με τη σοβαρή μορφή της νόσου εξακολουθεί να εξαρτάται από τις μεταγγίσεις. Καλούμε λοιπόν όλους τους συμπολίτες μας να προσφέρουν τακτικά αίμα, ώστε όλοι μαζί, να βοηθήσουμε τους ασθενείς να έχουν απρόσκοπτη πρόσβαση στο πολύτιμο αυτό δώρο ζωής».

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed
Στο πλαίσιο της πρώτης του καμπάνιας από τη νέα του θέση σε φαρμακευτική εταιρεία






Σχετικά άρθρα

Kalteq S.A.: Διοργάνωσε την 1η ημερίδα «Women in Surgery»
Ορόσημο για την ισότητα των φύλων στις χειρουργικές ειδικότητες
Solumag Night: Καμπάνια με αφετηρία την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου
Αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed
Η καινοτομία μπορεί να μεταμορφώσει την ογκολογική φροντίδα στην Ελλάδα
Σύμφωνα με τον Cyril Schiever, President Mid-Europe Region της MSD
Boehringer Ingelheim: Το nintedanib έλαβε έγκριση για χρήση σε παιδιά και εφήβους
Για τη θεραπεία σπάνιων διάμεσων πνευμονοπαθειών