
Αύξηση σε επισκεψιμότητα και στο Conversion Rate (τον κρίσιμο δείκτη για τη μετατροπή ενδιαφέροντος του καταναλωτή από επίσκεψη σε ένα e-shop σε πραγματοποίηση αγοράς), σημειώθηκε φέτος, σε σχέση με πέρυσι, στα ηλεκτρονικά καταστήματα την περίοδο της Black Friday. Αυτό δείχνουν τα στοιχεία από τη βάση δεδομένων του πελατολογίου-επιχειρήσεων της Generation Y.
H ιδιαίτερη επιτυχία της φετινής χρονιάς, δεν εστιάζεται μόνο στη σημαντική αύξηση στις ημερήσιες επισκέψεις κατά 44,1%, αλλά κυρίως στην αύξηση του Conversion Rate κατά 30,2%, με αποτέλεσμα ο συγκεκριμένος δείκτης να διαμορφωθεί στο 3,4%. Με απλά λόγια, το 3,4% των επισκεπτών στα ηλεκτρονικά καταστήματα προχώρησε σε αγορά. Σύμφωνα με τα διεθνή στάνταρντς στον τομέα του εμπορίου, η επίτευξη ενός Conversion Rate άνω του 3% θεωρείται επιτυχία. Στον κλάδο των ηλεκτρονικών φαρμακείων, η ημερήσια επισκεψιμότητα αυξήθηκε, σε σχέση με πέρυσι, κατά 51,6% και το Conversion Rate ανά ημέρα διαμορφώθηκε στο 4,17%, που θεωρείται ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 10,8%.