Με αναφορά στον αρχαίο μύθο για τις Συμπληγάδες Πέτρες, η BioAxess Pharmaceuticals, στην πρώτη της συνεργασία με την Art Productions, δημιούργησε τη νέα επικοινωνία για το Pharyndol.
Όπως δημοσιεύει το Marketing Week, το εν λόγω προϊόν «με διπλή δράση, ανακουφίζει από τον πονόλαιμο, προστατεύει από ιούς και βακτήρια» και είναι κατάλληλο για ενήλικες και παιδιά άνω των τριών ετών.
Την παραγωγή του σποτ ανέλαβε η Art Productions, η οποία επιμελήθηκε το creative κομμάτι της καμπάνιας, σε σενάριο και σκηνοθεσία Αλκη Σδούγκου.
Η καμπάνια προβάλλεται σε TV και digital, ενώ θα αναπτυχθεί και στα φαρμακεία. Το media planning ανέλαβε η Digibiz.
Δείτε την καμπάνια εδώ.