Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Bayer: Καμπάνια που «σπάει» τα ταμπού

28/5/2023 4:50:18 μμ
Για την προώθηση αντισυλληπτικού προϊόντος που αντιμετωπίζει τη μεγάλη αιμορραγία της περιόδου
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Με μια «διαφορετική» καμπάνια στην αμερικανική τηλεόραση και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Bayer προωθεί την ενδομήτρια συσκευή με λεβονοργεστρέλη, η οποία δρα ως αντισυλληπτικό αλλά παράλληλα είναι το μόνο εγκεκριμένο από τον FDA ενδομήτριο προϊόν για την αντιμετώπιση της μεγάλης αιμορραγίας κατά τη διάρκεια της περιόδου. 

Αυτό που χαρακτηρίζει το σχετικό σποτ -και που δεν συνηθίζεται στη διαφήμιση- είναι ότι προβάλλει με κάθε ευκαιρία το έντονο κόκκινο χρώμα που παραπέμπει στην έμμηνο ρύση. 
Μια γυναίκα βάφει με κόκκινο έναν τοίχο, μια άλλη επιλέγει το κόκκινο παντελόνι, την κόκκινη βαλίτσα, το κόκκινο κόσμημα, ενώ ένα κορίτσι με τη μητέρα του παίζουν γύρω από μια κόκκινη τσουλήθρα.

«Το ενδιαφέρον αυτής της καμπάνιας είναι ότι αφορά ένα αποκλειστικά γυναικείο θέμα που συχνά θεωρείται ταμπού, γιΆ αυτό και δεν διαγιγνώσκεται, άρα δεν αντιμετωπίζεται», αναφέρει σχετικά η Yesmean Wahdan, M.D., αντιπρόεδρος του τμήματος ιατρικών υποθέσεων ΗΠΑ για τη γυναικεία υγεία της Bayer σε συνέντευξή της στο Fierce Pharma Marketing.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Στόχος να αφυπνίσει τους καταναλωτές για τυχόν παρενέργειες
Αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed






Σχετικά άρθρα

Όμιλος ΠΕΙΦΑΣΥΝ: Στήριξε με περηφάνια τη δράση «Πάμε μια βόλτα! Ίσοι δρόμοι για όλους»
Μια γιορτή συμπερίληψης που αξίζει να επαναληφθεί
Medworld: Βραβεύτηκε για το λανσάρισμα νέου προϊόντος φαρμακείου
Το e68 Skincare powered by science έλαβε Silver Βραβείο
Ο αείμνηστος Π. Γιαννακόπουλος τιμήθηκε με το Βραβείο Κορυφαίας Προσωπικότητας της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας
Η ΒΙΑΝΕΞ Α.Ε. έλαβε ταυτόχρονα το Βραβείο Εικόνας & Φήμης στο 4ο συνέδριο Reputation Pharma
Novartis & Eurovision: Στον «αέρα» τα πρώτα promo βίντεο
Παρουσιάζει πώς συνδέεται η επιστήμη και η μουσική με έναν μοναδικό τρόπο