Με μια «διαφορετική» καμπάνια στην αμερικανική τηλεόραση και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Bayer προωθεί την ενδομήτρια συσκευή με λεβονοργεστρέλη, η οποία δρα ως αντισυλληπτικό αλλά παράλληλα είναι το μόνο εγκεκριμένο από τον FDA ενδομήτριο προϊόν για την αντιμετώπιση της μεγάλης αιμορραγίας κατά τη διάρκεια της περιόδου.
Αυτό που χαρακτηρίζει το σχετικό σποτ -και που δεν συνηθίζεται στη διαφήμιση- είναι ότι προβάλλει με κάθε ευκαιρία το έντονο κόκκινο χρώμα που παραπέμπει στην έμμηνο ρύση.
Μια γυναίκα βάφει με κόκκινο έναν τοίχο, μια άλλη επιλέγει το κόκκινο παντελόνι, την κόκκινη βαλίτσα, το κόκκινο κόσμημα, ενώ ένα κορίτσι με τη μητέρα του παίζουν γύρω από μια κόκκινη τσουλήθρα.
«Το ενδιαφέρον αυτής της καμπάνιας είναι ότι αφορά ένα αποκλειστικά γυναικείο θέμα που συχνά θεωρείται ταμπού, γιΆ αυτό και δεν διαγιγνώσκεται, άρα δεν αντιμετωπίζεται», αναφέρει σχετικά η Yesmean Wahdan, M.D., αντιπρόεδρος του τμήματος ιατρικών υποθέσεων ΗΠΑ για τη γυναικεία υγεία της Bayer σε συνέντευξή της στο Fierce Pharma Marketing.