Η Bayer στην 88η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης ανέδειξε τον ρόλο της ως γερμανική εταιρεία που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας, τόνισε τη δέσμευσή της να αντιμετωπίσει τις σύγχρονες προκλήσεις με επίκεντρο την υγεία, τη διατροφή και τη βιωσιμότητα και υπογράμμισε την αφοσίωσή της στους στρατηγικούς πυλώνες της: την καινοτομία, τη βιωσιμότητα και τη δέσμευση προς την κοινωνία.
Στο περίπτερο της εταιρείας, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα την Bayer Ελλάς μέσω συζητήσεων και βίντεο-παρουσιάσεων. Παράλληλα διοργανώθηκαν 4 θεματικά πάνελ συζήτησης, ενώ η Bayer είχε ενεργή παρουσία σε εκδηλώσεις σχετικά με την ισότητα στον χώρο εργασίας, την επιχειρηματικότητα και το οικοσύστημα καινοτομίας στη χώρα μας, αλλά και τις επενδύσεις στην Ελλάδα στην υγεία και την αγροδιατροφή.
Συγκεκριμένα η Δ/σα Σύμβουλος Ana Vega συμμετείχε στο πάνελ: «Γυναίκες στην Οικονομία; Φυσικά!», ενώ ο Μ. Παναγιωτόπουλος, Country Commercial Lead στο πάνελ: «Η τεχνητή νοημοσύνη στην αλυσίδα αξίας της αγροδιατροφής». Η Σ. Μουσαβερέ, Δ/ρια Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων έλαβε μέρος στο πάνελ: «Η συμβολή των γερμανικών εταιρειών στον κλάδο Υγείας στην Ελλάδα», ενώ στο πάνελ: «Γεφυρώνοντας την πρόληψη με τη διάγνωση και τη θεραπεία» μίλησαν οι: Ν. Κουρεντζής, Country Head Radiology, Ασ. Λόη, Product Manager Greece & Cyprus, Consumer Health Division και Θ. Κώτσανης Medical Director Greece & Cyprus & SMBS, Cluster Medical Director, Pharmaceutical Division.
Η Bayer Ελλάς διοργάνωσε το πάνελ με τίτλο «Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα - Πώς μπορούμε να εξελίξουμε το Ελληνικό Οικοσύστημα», την εκδήλωση με τίτλο «Γυναίκες και Ηγεσία 3.0» και το πάνελ συζήτησης «Bringing your unique self at work».
Παρακολουθήστε τις βιντεοπαρουσιάσεις και τις εκδηλώσεις εδώ.