Το ρυθμό ανάπτυξης 7% και online πωλήσεις €69εκ. σημείωσαν τα online φαρμακεία, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023. Η μέση τιμή αξίας του ηλεκτρονικού καλαθιού αυξήθηκε κατά 9% και διαμορφώνεται στα 43,70€ σε σχέση με τα 42,90€ της αντίστοιχης περιόδου του 2022.
Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών σε επίπεδο 3μηνου αναδεικνύονται οι εξής: +7% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, +2% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες και +2% σε βρεφικά και παιδικά είδη.
Μείωση στις πωλήσεις γνώρισαν τα προϊόντα υγείας κατά 31%, καθώς προϊόντα που βρίσκονταν για καιρό στις υψηλότερες θέσεις ζήτησης (όπως οι μάσκες προστασίας και τα διαγνωστικά τεστ κορονοϊού) δεν αποτελούν πλέον προτεραιότητα για το αγοραστικό κοινό.
Το μεγαλύτερο εύρημα της τριμηνιαίας έκθεσης της Convert Group είναι ότι για πρώτη φορά μετά από χρόνια υπάρχει συγκράτηση των εκπτώσεων στο online κανάλι, αφού το ποσοστό έπεσε στο 38% επί της Προτεινόμενης Λιανικής Τιμής από 43% που ήταν για την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Τα στοιχεία αυτά μαζί με πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα περιλαμβάνονται στο τριμηνιαίο report που δημοσίευσε η Convert Group μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit.