Σημαντική άνοδο θα γνωρίσει η αγορά του beauty το 2022, με τις κατηγορίες των προϊόντων για την περιποίηση του προσώπου και των μαλλιών να ακολουθούν το μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης, όπως ενημέρωσε ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιομηχανιών και Αντιπροσώπων Καλλυντικών και Αρωμάτων (ΠΣΒΑΚ) τη Euromonitor.
Ειδικότερα προβλέπεται ότι το σύνολο των πωλήσεων καλλυντικών θα κλείσει με αύξηση 8,1% το 2021 και θα αυξηθεί κατά 5,8% το 2022.
Τα προϊόντα περιποίησης προσώπου και σώματος αναμένεται να σημειώσουν τη μεγαλύτερη μεταβολή στα επόμενα δύο χρόνια, ενώ ακολουθούν τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών που υπέστησαν σημαντικές μειώσεις το 2020.
Οι επιπτώσεις της COVID-19 στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Η πανδημία επιτάχυνε σημαντικά την πρόοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, στο οποίο οδηγήθηκαν οι καταναλωτές λόγω των περιοριστικών μέτρων, αναφέρει ο ΠΣΒΑΚ και προσθέτει ότι τόσο τα καθιερωμένα κανάλια όπως τα e-pharmacies όσο και τα πιο αναδυόμενα όπως το e-grocery σημείωσαν σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης.
Και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει από εδώ και πέρα. Το ηλεκτρονικό εμπόριο θα εξακολουθήσει να αποτελεί ένα εξίσου σημαντικό κανάλι και μια βασική προτίμηση των καταναλωτών στο μέλλον, καθώς παρά τις δυσκολίες που μπορεί να υπήρξαν στις αποστολές των αγαθών, οι καταναλωτές αντιλήφθηκαν την άνεση και τις ευκαιρίες που προσφέρει. «Στα κανάλια που είναι εφικτό, εκτιμούμε ότι θα γίνουν επενδύσεις στην omni channel εμπειρία του καταναλωτή, συνδυάζοντας το παραδοσιακό κανάλι με το ηλεκτρονικό», σημειώνει ο ΠΣΒΑΚ.