Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

360° καμπάνια για το Algofren από την InterMed
Με το μήνυμα: «Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»

Αξιοσημείωτη ανάπτυξη κατά 12,5% για την ελληνική αγορά καλλυντικών

1/7/2024 9:10:33 μμ
Σύμφωνα με στοιχεία της Cosmetics Europe και του ΠΣΒΑΚ
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Το 1,2 δισ. ευρώ άγγιξαν οι πωλήσεις καλλυντικών στην Ελλάδα, που καταλαμβάνει τη 16η θέση μεταξύ των χωρών της Ευρώπης, σύμφωνα με στοιχεία της Cosmetics Europe που δημοσίευσε ο ΠΣΒΑΚ

Επίσης η χώρα μας βρίσκεται στην 24η θέση σε κατά κεφαλή κατανάλωση με μόλις 116 ευρώ, ωστόσο σημείωσε αξιόλογη ανάπτυξη ύψους 12,5% το 2023 έναντι του 2022, ανεβαίνοντας στην 6η θέση στην Ευρώπη. 


Αναφορικά με τη συνολική ευρωπαϊκή αγορά καλλυντικών, η Cosmetics Europe καταγράφει πωλήσεις αξίας 96 δισ. ευρώ το 2023 που καθιστούν την Ευρώπη τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, πίσω από τις ΗΠΑ, όπου η αξία της αγοράς ανήλθε σε 102 δισ. ευρώ.

Κυρίαρχη αγορά στην Ευρώπη είναι η Γερμανία με αξία 15,853 δισ. ευρώ και ακολουθεί η Γαλλία με 13,749 δισ. ευρώ και η Ιταλία με 12,530 δισ. ευρώ. 


Η ανάπτυξη στην Ευρώπη ήταν της τάξης του 9,1% σε σύγκριση με το 2022, με τη μεγαλύτερη μεταβολή να σημειώνουν τα αρώματα με 11,5%, ενώ ακολουθεί το μακιγιάζ με 11,2%, η φροντίδα του δέρματος με 10%, η περιποίηση μαλλιών με 8,1% και τα είδη προσωπικής περιποίησης με 7,9%. Παρόλα αυτά, το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς κατέχει όπως είναι και αναμενόμενο η φροντίδα του δέρματος με 29% και ακολουθούν τα είδη προσωπικής περιποίησης με 24,1%, η φροντίδα των μαλλιών με 17,6%, τα αρώματα με 16,1% και το μακιγιάζ με 13,2%.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Η νέα εκπαιδευτική ημερίδα από την Ε.Ε.Φα.Μ. για την αυτo-ηγεσία
141 προϊόντα βρίσκονται σε στάδιο κλινικής ανάπτυξης






Σχετικά άρθρα

Sanofi: Προχωρά στην πώληση του 50% του μεριδίου της στην Opella
Ένα βήμα ακόμα προς την πλήρη απόσχισή της
360° καμπάνια για το Algofren από την InterMed
Με το μήνυμα: «Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»
Integris Pharma: Επεκτείνει τη συνεργασία της με την Altrazeal Life Sciences
Για την αποκλειστική διάθεση του ιατροτεχνολογικού προϊόντος Altrazeal®
Novartis: Το 2024 προσέγγισε 30,2 εκατ. ασθενείς μέσω προγραμμάτων πρόσβασης
Στο πλαίσιο της δέσμευσής της προς ασθενείς & φροντιστές