Το 1,2 δισ. ευρώ άγγιξαν οι πωλήσεις καλλυντικών στην Ελλάδα, που καταλαμβάνει τη 16η θέση μεταξύ των χωρών της Ευρώπης, σύμφωνα με στοιχεία της Cosmetics Europe που δημοσίευσε ο ΠΣΒΑΚ.
Επίσης η χώρα μας βρίσκεται στην 24η θέση σε κατά κεφαλή κατανάλωση με μόλις 116 ευρώ, ωστόσο σημείωσε αξιόλογη ανάπτυξη ύψους 12,5% το 2023 έναντι του 2022, ανεβαίνοντας στην 6η θέση στην Ευρώπη.
Αναφορικά με τη συνολική ευρωπαϊκή αγορά καλλυντικών, η Cosmetics Europe καταγράφει πωλήσεις αξίας 96 δισ. ευρώ το 2023 που καθιστούν την Ευρώπη τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, πίσω από τις ΗΠΑ, όπου η αξία της αγοράς ανήλθε σε 102 δισ. ευρώ.
Κυρίαρχη αγορά στην Ευρώπη είναι η Γερμανία με αξία 15,853 δισ. ευρώ και ακολουθεί η Γαλλία με 13,749 δισ. ευρώ και η Ιταλία με 12,530 δισ. ευρώ.
Η ανάπτυξη στην Ευρώπη ήταν της τάξης του 9,1% σε σύγκριση με το 2022, με τη μεγαλύτερη μεταβολή να σημειώνουν τα αρώματα με 11,5%, ενώ ακολουθεί το μακιγιάζ με 11,2%, η φροντίδα του δέρματος με 10%, η περιποίηση μαλλιών με 8,1% και τα είδη προσωπικής περιποίησης με 7,9%. Παρόλα αυτά, το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς κατέχει όπως είναι και αναμενόμενο η φροντίδα του δέρματος με 29% και ακολουθούν τα είδη προσωπικής περιποίησης με 24,1%, η φροντίδα των μαλλιών με 17,6%, τα αρώματα με 16,1% και το μακιγιάζ με 13,2%.