Ζούµε στην εποχή της ατελείωτης πληροφόρησης από διάφορα µέσα για καθετί γύρω µας. Στην εποχή ενός καταιγισµού πληροφοριών που άλλοτε είναι σωστές και άλλοτε λανθασµένες. Τι συµβαίνει όµως όταν αγγίζουµε θέµατα υγείας και θέλουµε να αντλήσουµε πληροφορίες για ένα φαρµακευτικό σκεύασµα;
Εδώ δεν υπάρχει το περιθώριο λάθους εκτίµησης ή λανθασµένης πληροφορίας. Και φυσικά απευθύνοµαι σε επιστήµονες φαρµακοποιούς, µε την πεποίθηση πως ίσως το µεγαλύτερο ποσοστό αυτών συνεχίζουν το διάβασµα και µετά την πενταετία του πανεπιστηµίου και ενηµερώνονται συνεχώς.
Η f-anazitisi είναι ένα πολύτιµο εργαλείο στα χέρια του σύγχρονου επιστήµονα φαρµακοποιού, µε δυνατότητες που ξεπερνούν την απλή παροχή πληροφορίας. Δεν θέλω να αναφερθώ µόνο στα προφανή πλεονεκτήµατα που είναι η πληροφόρηση σχετικά µε όλα τα φαρµακευτικά σκευάσµατα, τις ενδείξεις, τις αντενδείξεις, τις ανεπιθύµητες ενέργειες και µε όλα τα απαραίτητα που εύκολα µπορούν να λύσουν απορίες των πελατών σας σχετικά µε τη φαρµακευτική τους αγωγή.
Θέλω να µείνουµε σε κάτι πιο ουσιαστικό και βαθύ που µε τη βοήθεια της f-anazitisi µπορεί ο καθένας από εµάς να πετύχει.
Η ιεράρχηση των ανθρώπινων αναγκών κατά Maslow αποτελεί την απαρχή αυτής της βαθύτερης σκέψης. Στη διαδεδοµένη πυραµίδα Maslow, οι ανάγκες ταξινοµούνται από ένα κα-τώτερο προς ένα ανώτερο επίπεδο. Πρώτο επίπεδο οι βασικές σωµατικές ανάγκες, η ανάγκη για επιβίωση. Ακολουθεί η ανάγκη για ασφάλεια και η ανάγκη του ατόµου να ανήκει σε µια οµάδα, δηλαδή η ανάγκη της εκτίµησης από τους άλλους. Συνεχίζουµε µε την αυτοεκτίµηση και τέλος µε το κορυφαίο σκαλοπάτι αυτό της αυτοπραγµάτωσης.
Ελάτε λοιπόν για λίγο στη θέση του πελάτη σας και προσπαθήστε να ανακαλύψετε τις κρυµµένες του ανάγκες.
Διερευνήστε
µέσω διαρκούς διαλόγου και επικοινωνίας τι θέλει να σας πει, αλλά δεν σας το
λέει σωστά.
Εµπιστευτείτε την άπλετη πληροφορία που έχετε στα χέρια σας και βοηθήστε τον πελάτη σας να αισθανθεί όχι απλά ότι εξυπηρετήθηκε άψογα, αλλά να νιώσει πραγµατικά ευτυχισµένος για αυτά τα µερικά λεπτά που έµεινε στο χώρο του φαρµακείου σας.
Διαδώστε τη
γνώση σας και µετατρέψτε κάθε συναλλαγή σας σε ανταγωνιστικό σας πλεονέκτηµα.
Δηµιουργήστε όχι απλά πιστούς αλλά ευτυχισµένους πελάτες µε τη βοήθεια της f-anazitisi!