Η AbbVie, η παγκόσμια βιοφαρμακευτική εταιρεία, αναλαμβάνει πρωτοβουλία μέσω της εκστρατείας ενημέρωσης «ώΡΑ να γίνουν εύκολα», να ενημερώσει και να ενεργοποιήσει τους ασθενείς με Ρευματοειδή Αρθρίτιδα να επισκεφθούν τον ρευματολόγο τους για την έγκαιρη διάγνωση και για το σχεδιασμό της ενδεδειγμένης και εξατομικευμένης θεραπευτικής προσέγγισης.
Η εκστρατεία εντάσσεται στη δέσμευση της AbbVie να συνδράμει ουσιαστικά, ώστε οι ασθενείς να κινητοποιηθούν, να δουν τη νόσο στις σωστές διαστάσεις σε συνεργασία με τον ρευματολόγο τους και να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής τους κάνοντας πιο εύκολες τις καθημερινές τους δραστηριότητες. Από τις 4 Οκτωβρίου 2023 οι ασθενείς και όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται, για περισσότερες πληροφορίες, την ενημερωτική ιστοσελίδα www.ora-na-ginoun-eukola.gr
Σε εκδήλωση παρουσίασης της εκστρατείας, η Μελίνα Θωμαΐδου, Head of Communications & Patient Relations αναφέρθηκε στη σημασία της εκστρατείας, ενώ τόνισε πως: «Στην AbbVie επίκεντρό μας είναι οι ασθενείς και προτεραιότητά μας να αναγνωρίζουμε σημαντικά θεραπευτικά κενά και να δίνουμε αποτελεσματικές απαντήσεις μέσω της καινοτομίας και της επιστήμης. Η εκστρατεία ενημέρωσης των ασθενών με Ρευματοειδή Αρθρίτιδα "ώΡΑ να γίνουν εύκολα", έρχεται για να καλύψει το κενό ενημέρωσης και για να κινητοποιήσει όσους περισσότερους ασθενείς να αναζητήσουν μία καλύτερη ποιότητα ζωής».
Στην ίδια εκδήλωση, ασθενείς και γιατροί εξήραν τη σημασία της ορθής πληροφόρησης, της αποτελεσματικής επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των ασθενών και των θεραπόντων ιατρών, καθώς και της έγκαιρης διάγνωσης προκειμένου να επιτευχθεί η μείωση της φλεγμονής και η ύφεση των συμπτωμάτων.