Στα 10,38 δισ. δολάρια έφτασαν τα έσοδα της Abbott το δεύτερο τρίμηνο του 2024, σημειώνοντας ανάπτυξη 4% από το ίδιο διάστημα του 2023.
Σύμφωνα με την έκθεση της εταιρείας, οι παγκόσμιες πωλήσεις μόνο από τα ιατροτεχνολογικά προϊόντα ήταν 4,73 δισ. δολάρια, μια αύξηση κατά 12,1%, εκ των οποίων τα 1,65 δισ. δολάρια προέρχονται από το FreeStyle Libre CGM. Είναι ενδεικτικό ότι τα προϊόντα για τον διαβήτη σημείωσαν ανάπτυξη 20,4%, με τον CEO Robert Ford να κάνει λόγο για «ηγετική θέση της εταιρείας σε αυτές τις αγορές» και για αποτελεσματική προσέγγιση των ασθενών, προσαρμόζοντας τις λύσεις που προσφέρει. Αξίζει να σημειωθεί ότι το FreeStyle Libre CGM χορηγείται μόνο με συνταγογράφηση στις ΗΠΑ αλλά χωρίς συνταγή σε κάποιες άλλες χώρες, ενώ εντός της χρονιάς έλαβαν την έγκριση του FDA τα πρώτα OTC συστήματα CGM των ΗΠΑ, το Lingo και το Libre Rio.
Δεδομένου ότι η εταιρεία πέτυχε αυξήσεις στις πωλήσεις της και από τις συσκευές για την καρδιά και από τα διαγνωστικά προϊόντα (εκτός των Covid-19 τεστ που σημειώνουν πτώση), η εταιρεία ανεβάζει τις εκτιμήσεις της, προβλέποντας 10% ανάπτυξη από 8,5%.