Μέσα στη δύσκολη οικονομική συγκυρία για τους καταναλωτές με τις ανατιμήσεις και την ενεργειακή κρίση να περιορίζει την αγοραστική δύναμη, η αγορά των καλλυντικών -και ιδίως των αντηλιακών- επιδεικνύει μέχρι στιγμής σημαντική δυναμική και σημειώνει ανάπτυξη σε σύγκριση με την περσινή χρονιά, κυρίως λόγω του τουρισμού.
Όπως αναφέρει ο Θεόδωρος Γιαρμενίτης, πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιομηχάνων & Αντιπροσώπων Καλλυντικών και Αρωμάτων (ΠΣΒΑΚ) στο businessdaily.gr, οι τζίροι των αντηλιακών ενισχύονται κατά 8% «ωθούμενοι κυρίως από τους τουρίστες που αναζητούν και τα ελληνικής παραγωγής αντιηλιακά προϊόντα σε φαρμακεία, μίνι μάρκετ και καταστήματα καλλυντικών στα πιο τουριστικά μέρη της χώρας».
Ο ίδιος συμπληρώνει ότι «συνολικά η αγορά των καλλυντικών ενισχύεται περίπου κατά 3% συγκριτικά με πέρσι», ενώ στη θετική μέχρι στιγμής εξέλιξη έχει συνεισφέρει και το ηλεκτρονικό εμπόριο, με το οποίο εξοικειώνονται ολοένα και περισσότερο οι Έλληνες.