Δύο κορυφαίες διακρίσεις απέσπασε στα Healthcare Business Awards 2022 η βιοφαρμακευτική εταιρεία Bristol Myers Squibb Ελλάδας για την καμπάνια ευαισθητοποίησης κοινού για τη θαλασσαιμία και την εθελοντική αιμοδοσία: «Κάποιοι χρειάζονται αίμα. Μήπως έχεις ό,τι χρειάζονται;». Η καμπάνια έλαβε βραβείο GOLD στην κατηγορία «Επικοινωνία» της ενότητας «Φαρμακευτικές Επιχειρήσεις», καθώς και το βραβείο PLATINUM που αποτελεί την ύψιστη διάκριση στη συγκεκριμένη ενότητα.
Με τη σημαντική αυτή διπλή βράβευση αναγνωρίζεται η έμπρακτη και συστηματική συμβολή της BMS στην αύξηση της ευαισθητοποίησης του κοινού για την αξία της εθελοντικής αιμοδοσίας και στην υποστήριξη των δικαιωμάτων των ασθενών που υποβάλλονται σε συχνές μεταγγίσεις αίματος. Τα παραπάνω μηνύματα μεταφέρονται στο κοινό μέσω του ενημερωτικού ιστότοπου www.kapoioixreiazontaiaima.gr, όπου υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες για τη θαλασσαιμία, ενημέρωση για την εθελοντική αιμοδοσία, αλλά και ένα διαδραστικό ενημερωτικό παιχνίδι.