Το digital συναντά το
physical σε μια εμπειρία λιανικής που έρχεται από το μέλλον. Στόχο έχει να
δώσει αξία στον καταναλωτή και να μετατρέψει τις αγορές στο φαρμακείο σε μια
διαδραστική, γρήγορη και ευχάριστη εμπειρία. Το φαρμακείο του μέλλοντος είναι
πλέον ένα βήμα πιο κοντά με την παγκόσμια καινοτομία του ψηφιακού ραφιού
(BEAUT-e-POINT), που μελετήθηκε και υλοποιήθηκε αποκλειστικά στην Ελλάδα.
Στην
ψηφιακή εποχή, το μέλλον του λιανικού εμπορίου καθορίζεται πλέον από τις
εμπειρίες που λαμβάνει ο καταναλωτής, την εξυπηρέτηση και τη ταχύτητα μέσα από
τη χρήση προηγμένων ψηφιακών τεχνολογιών. Το ψηφιακό ράφι είναι αποτέλεσμα
συνεργασίας των τμημάτων marketing VICHY & Business Development L’Oreal
Cosmetique Active Hellas, με την εταιρεία τεχνολογικής & τεχνικής
υποστήριξης Vision To Watch και τη διαφημιστική εταιρεία SolidHavas.
Στα
BEAUT–e-POINT ο καταναλωτής μπορεί να προηγηθεί στα διαδραστικά ψηφιακά ράφια.
Έχει τη δυνατότητα να δει τις συνθέσεις των προϊόντων VICHY, να διαβάσει
αναλυτικές πληροφορίες, να παρακολουθήσει video ή tutorial video των προϊόντων,
καθώς και να λάβει προσωποποιημένες ρουτίνες ομορφιάς σύμφωνα με τις ανάγκες
του. Έχοντας διαμορφώσει πλέον το καλάθι του μπορεί να λάβει δείγματα της
επιλογής του, εξοικονομώντας χρόνο και αποφεύγοντας τις ουρές. Αυτή τη στιγμή,
το BEAUTe-POINT υπάρχει διαθέσιμο σε τρία σημεία της Αττικής: τα Φαρμακεία
Γιαγιάκου Αικ. (Αιγάλεω), Φαρμακείο Κάτσαρης Νίκος (the mall Athens), Hondos
Center (Γλυφάδα), ενώ πολύ σύντομα θα επεκταθεί και σε άλλα μέρη της Αθήνας
αλλά και της Ελλάδα.