Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Τοξικοί υπάλληλοι φαρμακείου: λάβετε έγκαιρα τα μέτρα σας

8/11/2017 11:11:45 πμ
Βοηθήστε τους να γίνουν εργαζόμενοι με θετική διάθεση
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο


Η πιο σημαντική αποστολή του εργαζόμενου είναι να φέρνει πρόσθετη αξία στην επιχείρηση, να λειτουργεί αποτελεσματικά, να συμβάλει στη δημιουργία μιας ατμόσφαιρας δημιουργικής και υποστηρικτικής. Αν, αντιθέτως, είναι αρνητικός και επιδρά «τοξικά» στον εργασιακό χώρο, αναπόφευκτα θα επηρεάσει την απόδοση των συναδέλφων του και τη συνολική εικόνα και απόδοση του φαρμακείου σας. Και, σίγουρα, αυτό που χρειάζεστε είναι ένας άνθρωπος με θετική διάθεση και ικανότητες, με τον οποίο θα χαίρεστε να συνεργάζεστε.


Ένας υπάλληλος χαρακτηρίζεται "τοξικός" όταν:

  •  Είναι αποστασιοποιημένος και αδιάφορος.
  •  Αισθάνεται αδικημένος ή υποτιμημένος χωρίς λόγο.
  •  Αναφέρει συνεχώς την πρόταση «αυτό δεν είναι δικό μου πρόβλημα».
  •  Είναι επικριτικός, πικρόχολος, επιθετικός προς τους συναδέλφους του.
  •  Οι πελάτες σας τον αποφεύγουν και προτιμούν να εξυπηρετηθούν από κάποιον άλλο.
  •  Είναι μονίμως καχύποπτος και θεωρεί ότι όλοι θέλουν να τον βλάψουν.
  •  Όλοι ανεξαιρέτως οι συνάδελφοί του δεν τρέφουν τα καλύτερα… συναισθήματα γι' αυτόν.

Κάντε έγκαιρα την επέμβασή σας, μιλώντας με το άτομο που θεωρείτε ότι συμβάλλει αρνητικά στην εργασιακή ατμόσφαιρα του φαρμακείου. Αφιερώστε χρόνο για να αποσαφηνίσετε τι περιμένετε από αυτόν, αλλά και τι προσδοκίες έχει ο ίδιος από εσάς. Προσφερθείτε να βοηθήσετε, αν αιτία του προβλήματος είναι κάποιο πρόβλημα που ο υπάλληλός σας αντιμετωπίζει και τον καταβάλλει ψυχικά. Εξηγήστε ότι είστε διατεθειμένος να δώσετε ευκαιρίες, αλλά αυτό δεν ισχύει επ' άπειρον.


Έχει παρατηρηθεί ότι όταν στηρίζουμε κάποιον, αλλά ταυτόχρονα τον θέτουμε ενώπιον των ευθυνών του, το αποτέλεσμα είναι η συνειδητοποίηση της στάσης του και η αλλαγή της εργασιακής του συμπεριφοράς. Όταν ο υπάλληλός σας ξέρει ότι είστε δίπλα του, θα το εκτιμήσει και θα θελήσει να το ανταποδώσει, εκπέμποντας θετική ενέργεια και διάθεση. Σε τελική ανάλυση πάντως, είναι δική σας ευθύνη να παίρνετε τις κατάλληλες αποφάσεις ώστε να διασφαλίζετε το υγιές εργασιακό κλίμα που χρειάζεται κάθε επιχείρηση για να αναπτύσσεται.


To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Πηγή:http://www.pharmacy2020.gr/

 

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με θέμα την αποτελεσματική διαχείριση της επικοινωνίας στο φαρμακείο
Καλεί τα προγράμματα φαρμακείου να έχουν διαθέσιμα τα πρότυπα τιμολόγια της ΗΔΙΚΑ






Σχετικά άρθρα

Η Ινδία εξελίσσεται σε κολοσσό στην ανάπτυξη φαρμάκων
Εκμεταλλευόμενη την παγκόσμια τάση για απεξάρτηση από την Κίνα
Novartis Hellas: Πολλαπλές διακρίσεις σε σημαντικούς θεσμούς
Οκτώ βραβεύσεις και αναγνώριση ως «Patient Partnerships Company of the Year»
Strategy-Nest: Συμβουλές για τη σωστή προβολή του φαρμακείου στα social media
Με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ)
J&J: Επενδύει σε νέα θεραπεία για την ατοπική δερματίτιδα
Μέσω συμφωνίας με την Kaken Pharmaceutical