O Δημήτρης Δημητριάδης, Futurist και ιδρυτικό μέλος του Institute for the Futures and Foresight Research (IFFR DAO) είναι αφοσιωμένος την εξερεύνηση του μέλλοντος και στον εντοπισμό των τάσεων και των τεχνολογιών που διαμορφώνουν τον κόσμο μας. Η αποστολή του είναι να βοηθήσει τον κόσμο να κατανοήσει το πώς θα είναι η κοινωνία, οι ανθρώπινες αλληλεπιδράσεις και οι επιχειρήσεις τα επόμενα χρόνια.
Στην κεντρική ομιλία του την Πέμπτη 8 Ιουνίου στο Αμφιθέατρο OTEAcademy, θα αναπτύξει το πώς αξιοποιούνται οι αναδυόμενες τεχνολογίες, η τεχνητή νοημοσύνη, το metaverse και τα data analytics, ώστε να δημιουργήσουν ανθρωποκεντρικές εμπειρίες για τους πελάτες αλλά και τους εργαζομένους. Μέσα από μια διερεύνηση των megatrends που διαμορφώνουν το τοπίο εξυπηρέτησης πελατών, εν μέσω νέων κρίσεων και προκλήσεων, θα δείξει πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να εμβαθύνουν στους αναδυόμενους ρόλους της Gen Z, των υπεύθυνων brands, των πυλώνων ESG, αλλά και το πώς να καλλιεργούν την ευελιξία και ανθεκτικότητα στις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών για μακροπρόθεσμη επιτυχία.
Πληροφορίες και εγγραφές: www.customerserviceconference.gr/