Τα brands των φαρμακευτικών εταιρειών δεν είναι σε θέση πάντα να ανταποκριθούν στα κόστη των τηλεοπτικών διαφημίσεων προκειμένου να προσεγγίσουν περισσότερους ασθενείς, όπως αναφέρεται σε άρθρο στο pharmavoice.com.
Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, η τηλεόραση προσφέρει στις εταιρείες ένα ποσοστό προσέγγισης ασθενών της τάξης του 4-5%, ενώ το 1/3 των διαφημίσεων «παίζουν σε άδειο δωμάτιο», όπως αναφέρεται, που σημαίνει ότι οι θεατές έχουν ανοιχτή την τηλεόραση, αλλά δεν την παρακολουθούν την ώρα των διαφημίσεων.
Η νέα τάση λοιπόν για τις συμβουλευτικές και διαφημιστικές εταιρείες στις ΗΠΑ είναι να καθοδηγούν τα brands σε ένα άλλο κανάλι με πολλά πλεονεκτήματα: το φαρμακείο. Ο προσβάσιμος χώρος του φαρμακείου και ο φαρμακοποιός που εμπιστεύονται οι ασθενείς θεωρούνται πλέον μία από τις καλύτερες επιλογές για να αυξήσουν οι εταιρείες και το «reach» και το «engagement» που επιθυμούν, καθώς απευθύνονται στοχευμένα στο ενδιαφερόμενο κοινό.
Σύμφωνα με έρευνα κοινού που επικαλείται η συμβουλευτική εταιρεία Adheris Health, το 77% των συμμετεχόντων δήλωσε πως αισθάνεται τον φαρμακοποιό του βασικό μέλος της ομάδας φροντίδας, ενώ το 58% τον εμπιστεύεται να του συνταγογραφεί φάρμακα. Επιπλέον, οι ασθενείς επισκέπτονται το φαρμακείο τους 12 φορές περισσότερο από ό,τι τον συνταγογράφο γιατρό.