Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Τα τρία "Μ" του φαρμάκου

19/12/2018 2:55:06 μμ
3 Εκπαιδευτικές Ημερίδες από την Ε.Ε.Φα.Μ. για το 2019
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Management (Ε.Ε.Φα.Μ.), οδηγώντας την εξέλιξη και την ενδυνάμωση των στελεχών της φαρμακευτικής αγοράς, έχει σχεδιάσει και θα υλοποιήσει εντός του 2019, μία σειρά Εκπαιδευτικών Ημερίδων που θα εστιάσουν στα 3 "Μ": Market Access, Medical και Marketing, τα οποία συνδυαστικά παίζουν αποφασιστικό ρόλο στην επιτυχημένη πορεία ενός φαρμάκου.

Οι εν λόγω ημερίδες απευθύνονται σε όλα τα στελέχη φαρμακευτικών επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται να διευρύνουν τις γνώσεις τους αναφορικά με τον ορθό προγραμματισμό της διαθεσιμότητας των θεραπειών στους κατάλληλους ασθενείς, τη στιγμή που τις χρειάζονται. Στόχος των διοργανώσεων είναι η ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών και τρόπων συνεργασίας μεταξύ όλων των τμημάτων μιας φαρμακευτικής εταιρείας, ώστε να εξασφαλιστεί η επιτυχημένη εισαγωγή και πορεία των φαρμακευτικών σκευασμάτων. Συγκεκριμένα, κατά το χρονικό διάστημα Φεβρουαρίου – Ιουνίου 2019, θα πραγματοποιηθούν οι εξής Εκπαιδευτικές Ημερίδες:

«Το ταξίδι του φαρμάκου: Από το ερευνητικό εργαστήριο στον ασθενή».

Η Ημερίδα θα διεξαχθεί την Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2019, στο Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (IIBEAA) και θα εστιάσει στην ανάπτυξη 6 θεματικών ενοτήτων (Regulatory, Pricing, Reimbursement, Rebates & Clawbacks, Key Account Management, Policy), έχοντας εισηγητές καταξιωμένους εκπροσώπους της Ακαδημαϊκής Κοινότητας και στελέχη με εξειδικευμένη γνώση και μακρόχρονη εμπειρία. Σκοπός της διοργάνωσης είναι η εκπαίδευση των συμμετεχόντων σε βασικές έννοιες και διαδικασίες Market Access, στη βαθύτερη κατανόηση της «πορείας» ενός φαρμακευτικού προϊόντος από τη στιγμή της έγκρισης κυκλοφορίας, έως ότου καταλήξει στον ασθενή, δίνοντας ταυτόχρονα έμφαση στον ενισχυμένο ρόλο της διατμηματικής συνεργασίας. Οι εργασίες της Ημερίδας θα ολοκληρωθούν με τη διενέργεια στρογγυλής τράπεζας κατά την οποία θα καθοριστεί το προφίλ του ιδανικού υποψηφίου για τα τμήματα Market Access.

«Ο εξελιγμένος ρόλος του Ιατρικού Τμήματος σε έναν true data-driven κόσμο».

Η δεύτερη Ημερίδα, που προγραμματίζεται να διεξαχθεί τη Τετάρτη 18 Απριλίου 2019, θα επιδιώξει να αναδείξει το νέο ενδυναμωμένο και εξελιγμένο ρόλο του σύγχρονου Ιατρικού Τμήματος μίας φαρμακευτικής εταιρείας, το οποίο αλληλεπιδρά με το Market Access και σε συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα, διαχειρίζεται ένα σύστημα νευραλγικών αντικειμένων (κλινικές μελέτες, μελέτες RWE, πρώιμη πρόσβαση, φαρμακοεπαγρύπνιση κ.λπ.) και δρα συντονιστικά για την αξιοποίηση όλων των δεδομένων που παράγονται, με κύριο κριτήριο την προάσπιση της ορθής χρήσης των σκευασμάτων.

«Για να κάνεις τη διαφορά, πρέπει να γίνεις πρωτοπόρος».

Τον Ιούνιο του 2019 θα λάβει χώρα η τρίτη Εκπαιδευτική Ημερίδα του κύκλου, η οποία θα διαπραγματευτεί τη σημασία και την επίδραση των αναδυόμενων νέων γενεών ασθενών και ιατρών, οι οποίοι ως digital natives πλέον, επηρεάζουν και επηρεάζονται ο ένας από τον άλλον. Επιπλέον, θα διερευνηθεί η πρωτοποριακή θέση του Μάρκετινγκ μέσα σε αυτό το νέο πλαίσιο.


Η πρόεδρος Δ.Σ. της Ε.Ε.Φα.Μ., Σοφία Νάσιου, δήλωσε σχετικά: «Στο ανταγωνιστικό και μεταβαλλόμενο περιβάλλον της φαρμακευτικής αγοράς, τα στελέχη που αποκτούν βαθιά γνώση της εσωτερικής λειτουργίας του κλάδου, δημιουργούν πρόσθετη αξία στους οργανισμούς που εκπροσωπούν, με τελικούς αποδέκτες τους ασθενείς και την κοινωνία. Με αυτήν την αρχή ως γνώμονα, η Ε.Ε.Φα.Μ. διοργανώνει επιμορφωτικές ημερίδες, ειδικά σχεδιασμένες ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των στελεχών, να ενισχύουν τις δεξιότητές τους και να τους προσφέρουν τα εργαλεία που θα υποστηρίξουν τη συνολική αναβάθμιση του κλάδου. Οι επικείμενες Εκπαιδευτικές Ημερίδες έρχονται να απαντήσουν στα ερωτήματα που θέτει η αναγκαιότητα για τη βελτίωση της συνεργασίας των τμημάτων μιας φαρμακευτικής εταιρείας και πιστεύουμε ότι τα συμπεράσματα θα αποδειχθούν ιδιαίτερα χρήσιμα για όλους τους συμμετέχοντες».


Οι ημερίδες απευθύνονται σε στελέχη τμημάτων Marketing, Sales, Medical & PV, Market Access, Communication, Government Affairs, Compliance, Regulatory, Finance, Human Resource, Production, Supply, Distribution κ.α.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Σε ηλεκτρονικές συνταγές που δεν έχουν λήξει
Το σύστημα αυτό προάγει την ακρίβεια και την ταχύτητα στις ιατρικές διαγνώσεις






Σχετικά άρθρα

Ο Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ ενδυναμώνει τον επιστημονικό ρόλο του φαρμακοποιού
Διοργάνωσε μια άκρως επιτυχημένη εκδήλωση σε συνεργασία με τη Win Medica
Novartis: Καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον δείκτη Access to Medicine για το 2024
Οι δράσεις για την ελονοσία, η πρόσβαση στα φάρμακα και το επιχειρηματικό της μοντέλο οι λόγοι της επιβράβευσης
Η LDL χοληστερόλη στενεύει τα περιθώρια της ζωής σου
Η νέα καμπάνια από την Amgen
Η Novo Nordisk Hellas οδηγεί τη συνεργασία για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας
Συνδιαλέγεται με την πολιτεία, την ιατρική κοινότητα και τους συλλόγους ασθενών