Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Τα ερεθίσματα που καθορίζουν την απόφαση αγοράς ενός προϊόντος

26/4/2018 12:58:12 μμ
Ο φαρμακοποιός Ανδρέας Καλλιβωκάς, γράφει για το Pharmacy2020
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Πώς επιλέγει ο πελάτης του φαρμακείου σας; Σύμφωνα με έγκυρες ιατρικές μελέτες που αξιοποιούνται από την επιστήμη του νευρομάρκετινγκ, 6 κυρίως ερεθίσματα ασκούν τη μεγαλύτερη επιρροή στον εγκέφαλό μας και επηρεάζουν την τελική μας απόφαση πριν προχωρήσουμε σε κάποια αγορά:


Εγωκεντρισμός. Ο ενδιαφερόμενος δίνει προσοχή σε μηνύματα που τον κάνουν να αισθανθεί ασφάλεια και ευχαρίστηση και, παράλληλα, τονώνουν το «εγώ» του, κάνοντάς τον να νιώθει σημαντικός.


Αντίθεση. Ο εγκέφαλός μας, κάνοντας χρήση των αντιθέσεων, είναι σε θέση να κατανοήσει ευκολότερα και γρηγορότερα τα πλεονεκτήματα ενός προϊόντος σε σύγκριση με κάποιο άλλο και να αποφασίσει ποιο θα επιλέξει.


Απτότητα. Ο εγκέφαλος μας αναζητεί οικεία και αναγνωρίσιμα στοιχεία και προτιμάει να έρχεται σε επαφή με χειροπιαστά, κατανοητά μηνύματα.


Αρχή και τέλος. Έχει παρατηρηθεί ότι θυμόμαστε την αρχή και τέλος ενός γεγονότος, παραλείποντας τις ενδιάμεσες φάσεις. ΓιΆ αυτό και οι ουσιαστικές πληροφορίες πρέπει να μπαίνουν στο άνοιγμα και στο κλείσιμο ενός μηνύματος.


Οπτικοποίηση. Οι εικόνες εντυπώνονται στη μνήμη. Αν συνοδεύσουμε το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε με εικόνες, αυξάνουμε τις πιθανότητες να το περάσουμε στο υποσυνείδητο του ενδιαφερόμενου.


Συναίσθημα. Όσο πιο έντονα συναισθήματα προκαλεί το μήνυμα στον καταναλωτή, τόσο αυξάνουμε τις πιθανότητες να το θυμάται.


Τα ερεθίσματα αυτά σας βοηθούν να κατανοήσετε καλύτερα τη συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού που επισκέπτεται το φαρμακείο σας και να προσαρμόσετε κατάλληλα την τεχνική της τοποθέτησης, παρουσίασης και εν τέλει, πώλησης των προϊόντων που φιλοξενείτε στον χώρο σας.


Πηγή

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Ο ΠΦΣ ζητά τροποποιήσεις στα μηχανογραφικά συστήματα των φαρμακείων
Οι βιοφαρμακευτικές εταιρείες ζητούν την παρέμβαση του Πρωθυπουργού για τη μείωσή του






Σχετικά άρθρα

Ο Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ ενδυναμώνει τον επιστημονικό ρόλο του φαρμακοποιού
Διοργάνωσε μια άκρως επιτυχημένη εκδήλωση σε συνεργασία με τη Win Medica
Novartis: Καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον δείκτη Access to Medicine για το 2024
Οι δράσεις για την ελονοσία, η πρόσβαση στα φάρμακα και το επιχειρηματικό της μοντέλο οι λόγοι της επιβράβευσης
Η LDL χοληστερόλη στενεύει τα περιθώρια της ζωής σου
Η νέα καμπάνια από την Amgen
Η Novo Nordisk Hellas οδηγεί τη συνεργασία για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας
Συνδιαλέγεται με την πολιτεία, την ιατρική κοινότητα και τους συλλόγους ασθενών